شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مسکونی

ملکی خبر داد

آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی

آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی، از مصدومیت یک نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان وحدت اسلامی گفت: ساعت ۱۹:۵۶ امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی، بعد از پل ابوسعید، خیابان اسدی‌منش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ادامه دو ایستگاه همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که در یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی مسکونی در طبقه اول در یک واحد حدوداً ۶۰ متری آتش‌سوزی رخ داده و کاملاً شعله‌ور بود.

ملکی با اشاره به محبوس بودن چند نفر در محل حادثه اظهار کرد: این افراد در ابتدا با هدایت آتش‌نشانان به پشت بام منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بیان کرد: پس از خاموش شدن آتش، تخلیه دود و ایمن‌سازی، نفراتی که بر پشت بام بودند به سلامت به پایین منتقل شدند و صرفاً یک آقای میانسال که در ساختمان کناری بود، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که این فرد نیز تحویل عوامل اورژانس شد.