شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#انرژی اتمی#بروکسل

سفیر بروکسل در نشست شورای حکام:

ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کاملی داشته باشد!

ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کاملی داشته باشد!

رئیس هیات‌ بروکسل در سازمان‌های بین‌ المللی در نشست امروز بررسی اجرای پادمان در ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد: ایران با آژانس همکاری کاملی داشته باشد!

به گزارش خبرگزاری مهر، «استفان کلمنت» (Stephan Klement) سفیر اتحادیه اروپا و رئیس هیات‌ بروکسل در سازمان‌های بین‌ المللی مستقر در وین امروز چهارشنبه در نشست بررسی اجرای پادمان در ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: اتحادیه اروپا عمیقا نگران عدم همکاری اساسی ایران پیرامون حل‌ و فصل مشکلات پادمانیِ برجسته است!

سفیر اتحادیه اروپا و رئیس هیات‌ بروکسل در سازمان‌های بین‌ المللی مستقر در وین در پیامی توییتری بدون اشاره به نقض عهد بروکسل در قبال توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ با تهران نوشت: از ایران می‌ خواهیم که به همکاری فوری و کامل با آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی بر سر این مسائل بپردازد!

ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کاملی داشته باشد!

ادعای امروز سفیر اتحادیه اروپا و رئیس هیات‌ بروکسل در سازمان‌های بین‌ المللی مستقر در وین در حالی مطرح شده است که بازرسان آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی تا کنون بارها از تاسیسات هسته‌ ای ایران بازدید کرده‌؛ اما هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز هسته‌ای تهران سمت و سوی مقاصد نظامی داشته را پیدا نکرده‌ اند.