شهر خبر

دبیر کل جماعت اسلامی هند: ایران می‌تواند دنیا را متحول کند

دبیر کل جماعت اسلامی هند: ایران می‌تواند دنیا را متحول کند

دبیر کل جماعت اسلامی هند در ادامه با اشاره به پتانسیل و ظرفیت جمهوری اسلامی ایران گفت: این پتانسیل قوی که امروز از ایران شاهد هستیم از قدیم وجود داشته است.یک نویسنده امریکایی در کتاب خود نوشته است که اگر آمریکا بخواهد جهان را تحت کنترل خود قرار بدهد در ابتدا باید ایران را کنترل کند. ایران از قدیم ابر قدرت است و این ظرفیت را دارد که دنیا را متحول کند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا به هند، سید امین الحسن دبیر کل جماعت اسلامی هند در حضور وزیر امور خارجه ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند با بیان این‌جمله که در ایران سیاست و دین در کنار یکدیگر هستند گفت: همواره در اسلام و دین، یک عنصر خاص پیدا بوده که دین و سیاست از هم جدا هستند، نباید این دو بایکدیگر آمیخته شود. باید قدرت و سیاست در خدمت دین باشند تا دین بتواند متجلی شود، این کار را در زمان حاضر در سرزمین ایران شاهد هستیم که دین و سیاست در کنار یکدیگر هستند و در تمام زمینه های معارف دینی و اسلامی خدمات ایران زبانزد است که این به برکت انقلاب اسلامی است.

دبیر کل جماعت اسلامی هند در ادامه با اشاره به پتانسیل و ظرفیت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این پتانسیل قوی که امروز از ایران شاهد هستیم از قدیم وجود داشته است.یک نویسنده امریکایی در کتاب خود نوشته است که اگر آمریکا بخواهد جهان را تحت کنترل خود قرار بدهد در ابتدا باید ایران را کنترل کند. ایران از قدیم ابر قدرت است و این ظرفیت را دارد که دنیا را متحول کند. 

وی در پایان افزود: ایران کشوری نیست که به راحتی بتوان بر آن حکومت کرد. ایران از گذشته تا کنون یک قدرت در همه عرصه های دینی و علمی و فناوری بوده است.

انتهای پیام