شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسئولیت

شعبانیان: مسئولیت باخت را قبول می‌کنم/ در امتیازهای حساس اشتباه کردیم

شعبانیان: مسئولیت باخت را قبول می‌کنم/ در امتیازهای حساس اشتباه کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با بیان این‌که مسئولیت باخت مقابل تایلند را قبول می‌کنم، تاکید کرد: در امتیازهای حساس مسابقه خطاهای فردی بیشتری نسبت به حریف داشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴ به وقت ایران مقابل تایلند میزبان به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در مورد این مسابقه، گفت: به نظرم بچه‌ها امروز والیبال زیبایی به نمایش گذاشتند. در امتیازات حساس خطاهای فردی بیشتری داشتیم و همین اختلاف تیم ایران با تایلند بود. بازیکنان ما توانستند یک ست از تایلند بگیرند.

میترا شعبانیان با یادآوری برنامه‌ریزی کادر فنی برای آمادگی روانی بازیکنان گفت: به آن‌ها گفته بودیم توانایی شکست تایلند را دارند و دور از دسترس نیست. من هم خیلی امیدوار بودم که برنده شویم اما تایلند با تاکتیک‌های خوب، توانایی حمله و سرعت بالا بازی را برد.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم والیبال خوبی را به نمایش گذاشتند. هنوز دو بازی دیگر داریم و امیدوارم در مسابقه‌های بعدی نتیجه بهتری بگیرند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با بیان این‌که والیبال زنان ایران هیچ وقت و در هیچ رده‌ای سنی موفق به شکست تایلند نشده است، تصریح کرد: نمی‌خواهم اینگونه باخت تیم ایران را توجیه کنم. مسئولیت باخت را قبول می‌کنم اما امروز خوب بازی کردیم و اگر بچه‌ها کم اشتبا‌ه‌تر بودند، بازی پنج سته می‌شد و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. با این حال کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و متاسفانه باختیم.

شعبانیان در مورد شانس صعود ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا، گفت: در حال حاضر تمام برنامه‌ کادر فنی بازیابی روانی بازیکنان است و باید به آنها انگیزه دهیم تا در مسابقات بعدی بهتر بازی کنند.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در سومین مسابقه خود از ساعت ۱۶ و ۳۰ به وقت ایران مقابل کره‌جنوبی به میدان می‌رود.

 انتهای پیام