شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهر تهران#پوشش#ترافیک

دوربین‌های سطح شهر تهران به صورت زنده تمام معابر را پوشش می‌دهد/ رد هرگونه سرقت اطلاعات از دوربین‌های شهری

دوربین‌های سطح شهر تهران به صورت زنده تمام معابر را پوشش می‌دهد/ رد هرگونه سرقت اطلاعات از دوربین‌های شهری

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران با تأکید بر اینکه دوربین‌های سطح شهر تهران به صورت زنده تمام معابر را پوشش می‌دهد، هرگونه سرقت اطلاعات از دوربین‌های شهری را رد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پوریا علیمردانی، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه از این مجموعه ضمن تأکید بر لایو و زنده بودن دوربین‌های سطح شهر تهران اظهار کرد: تمام دوربین‌ها به‌صورت زنده معابر و خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و ... را به‌صورت کامل پوشش می‌دهد.
وی با اشاره به استقرار 1500 دوربین در سطح شهر تهران تأکید کرد: شاید تعدادی از این دوربین‌ها به دلایلی نقص فنی داشته باشند اما اکثریت آنها در سطح شهر تهران فعال‌اند و همانطور که گفته شد این تصاویر به‌صورت لایو و زنده پوشش داده می‌شود.
علیمردانی با اشاره به اینکه شرکت کنترل ترافیک تهران کاربرد بررسی وضعیت ترافیک و اختلالات آن را به‌عهده دارد، افزود: در برخی از اخبار اعلام شده بود که اطلاعات و تصاویر حذف و پاک شده است که این مسأله قویاً تکذیب می‌شود.
وی همچنین از پوشش تصاویر سرقت بانک ملی شعبه دانشگاه توسط دوربین‌های شرکت کنترل ترافیک تهران خبر داد و گفت: هرچند این تصاویر از پشت شاخه‌های درخت ضبط شده است؛ اما در اختیار مراجع و مسئولان مربوطه قرار گرفته است.
وی گفت: تصاویر اشاره شده در ساعت 12 و 10 دقیقه بامداد جمعه ضبط شده است.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران در پایان ضمن رد هرگونه حمله سایبری و هک دوربین‌های سطح شهر تهران گفت: به‌هیچ عنوان در این چندروزه تصاویر دوربین‌ها قطع نشده است. همچنین اطلاعات و دیتاهای گذشته نیز در مجموعه شرکت کنترل ترافیک تهران موجود است که از جمله آن می‌توان به تخلفات رانندگی و ... اشاره کرد.
انتهای پیام/