شهرخبر

سرمربی والیبال دختران: مسئولیت شکست برابر تایلند را قبول می‌کنم

سرمربی والیبال دختران: مسئولیت شکست برابر تایلند را قبول می‌کنم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران با بیان این‌که مسئولیت باخت مقابل تایلند را قبول می‌کنم، تاکید کرد: در امتیازهای حساس این دیدار خطاهای فردی بیشتری نسبت به حریف داشتیم.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال نوجوانان دختر ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴ به وقت ایران مقابل تایلند میزبان به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در پایان این مسابقه شقایق حسن‌خانی از تیم ایران و واری سارا از تایلند هر دو ۲۱ امتیاز کسب کردند و امتیارآورترین بازیکنان زمین شدند. بعد از این دو بازیکن آسیه حسنی با کسب ۱۴ امتیاز بهترین بازیکن تیم ایران شد.

میترا شعبانیان درباره این بازی اظهار داشت: به نظرم بازیکنان امروز والیبال زیبایی به نمایش گذاشتند. در امتیازات حساس خطاهای فردی بیشتری داشتیم و همین اختلاف تیم ایران با تایلند بود. بازیکنان ما توانستند یک ست از تایلند بگیرند.

وی با یادآوری برنامه‌ریزی کادر فنی برای آمادگی روانی بازیکنان گفت: به آن‌ها گفته بودیم توانایی شکست تایلند را دارند و دور از دسترس نیست. من هم خیلی امیدوار بودم که برنده شویم؛ اما تایلند با تاکتیک‌های خوب، توانایی حمله و سرعت بالا بازی را برد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم والیبال خوبی را به نمایش گذاشتند. هنوز ۲ بازی دیگر داریم و امیدوارم در مسابقه‌های بعدی نتیجه بهتری بگیرند.

وی با بیان این‌که والیبال زنان ایران هیچ وقت و در هیچ رده‌ای سنی موفق به شکست تایلند نشده است، تصریح کرد: نمی‌خواهم اینگونه باخت تیم ایران را توجیه کنم.   مسئولیت باخت را قبول می‌کنم؛ اما امروز خوب بازی کردیم و اگر بچه‌ها کم اشتباه‌تر بودند، بازی پنج سته می‌شد و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. با این حال کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و متاسفانه باختیم.

شعبانیان در مورد شانس صعود ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا، گفت: در حال حاضر تمام برنامه‌ کادر فنی بازیابی روانی بازیکنان است و باید به آنها انگیزه دهیم تا در مسابقات بعدی بهتر بازی کنند.

همچنین سرمربی تیم تایلند پس از پیروزی برابر ایران گفت: خوشحالم که توانستیم امروز مقابل تیم ایران برنده شویم. ست دوم ایران سرویس‌های خوبی زد و تمام برنامه‌های تیم تایلند را بهم ریخت.

انگامریث آپهیرات گفت: در مجموع در ست دوم دیدار برابر ایران تحت فشار بودیم و نمی‌توانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم، به همین دلیل نتیجه آن ست را واگذار کردیم.

وی عنوان کرد: احساس می‌کنم تیم ایران خیلی قدرتمند بازی کرد و همانند تایلند آمادگی خوبی داشت. خوشحالم تیم قدرتمندی مثل ایران را می بینم که سرویس‌های خوبی می‌زند و امروز هم در دریافت و حمله هم خوب کار کرد.

تیم نوجوانان دختر ایران ۱۹ خرداد در سومین مسابقه خود از ساعت ۱۶ و ۳۰ به وقت ایران مقابل کره‌جنوبی به میدان می‌رود.