شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تایلند

شکست تلخ دختران ایرانی در تایلند

شکست تلخ دختران ایرانی در تایلند

تبم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به‌رغم شایستگی مقابل میزبان مسابقات شکست خورد‌‌.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در قهرمانی آسیا از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه 18 خرداد) به وقت تهران مقابل تایلند میزبان مسابقات به میدان رفت و سه بر یک مغلوب شد.

ملی‌پوشان ایران ست اول را خوب شروع کردند و پایاپای پیش رفتند اما در نهایت ۱۷ بر ۲۵ نتیجه را واگذار کردند. در ست دوم عملکرد بهتری داشتند و از حریف پیش افتادند و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند. در ست سوم هر چند تلاش زیادی کردند اما ۲۰ بر ۲۵ شکست خوردند. تایلند در ست چهارم فاصله امتیاز خود را با ایران بیشتر کرد. ملی‌پوشان هر چه تلاش کردند موفق به جبران نتیجه نشدند و ۲۵ بر 17 نتیجه را واگذار کردند.

با توجه به ابنکه از هر گروه دو تیم به نیمه نهایی صعود می‌کنند، دیدار با تایلند حساسیت زیادی داشت و با این شکست کار صعود نوجوانان ایران به جمع چهار تیم برتر سخت شده است چرا که ایران مسابقه ای سخت مقابل کره‌جنوبی دارد که از قدرت‌های والیبال آسیا است.

تیم تایلند در دوره گذشته این رقابت‌ها (2018) به مقام سومی دست یافت و در مجموع 13 دوره برگزار شده پنج بار روی سکو رفته است.

ایران در سومین مسابقه خود پنجشنبه ۱۹ خرداد از ساعت ۱۶ و ۳۰ به وقت ایران مقابل کره جنوبی به میدان می‌رود.

 انتهای پیام