شهر خبر

جنبش «حماس»:

حملات و بازداشت‌های رژیم صهیونیستی موجب هراس فلسطینیان نمی‌شود

حملات و بازداشت‌های رژیم صهیونیستی موجب هراس فلسطینیان نمی‌شود

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با اشاره به تشدید موج بازداشت ها در اراضی اشغالی، تأکید کرد: حملات و بازداشت های رژیم صهیونیستی موجب هراس فلسطینیان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز با صدور بیانیه ای، تشدید اقدامات خصمانه و سرکوبگرانه صهیونیستها در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه حماس آمده است: حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اعضا و رهبران این جنبش اعم از بازداشت یا تمدید بازداشت موقت آنان، هرگز عزم و اراده ما را تضعیف نخواهد کرد و موجب ترس و هراس ملت فلسطین نمی‌شود، بلکه اعتماد ما را به مقاومت به عنوان تنها راه آزادسازی این سرزمین و بازگشت به آن بیشتر می‌کند.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن استقبال از گزارش کمیته تحقیق سازمان ملل در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، تاکید کرد که این گزارش بار دیگر ثابت کرد که سران این رژیم باید به خاطر جنایاتی که علیه ملت فلسطین مرتکب شدند، محاکمه و مجازات شوند.

حماس بیان کرد که این گزارش دلیل دیگری در راستای مستندسازی جنایات دشمن صهیونیستی و دعوتی دوباره از سازمان ملل و جامعه بین‌الملل برای تحرک فوری به منظور برقراری عدالت در حق ملت فلسطین و پایان اشغالگری در این سرزمین و بازخواست و مجازات مسئولان صهیونیست به سبب نقض حقوق بشر و جنایاتشان علیه ملت فلسطین است.