شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قطار

مسافران و مصدومان از محل حادثه قطار مسافری مشهد-یزد انتقال یافته‌اند

مسافران و مصدومان از محل حادثه قطار مسافری مشهد-یزد انتقال یافته‌اند

وزیر کشور با بیان اینکه دستگاه های امدادی به موقع در محل حادثه قطار مسافری مشهد-یزد حضور یافته اند، گفت: در حال حاضر تمام مسافران و مصدومان، از محل حادثه انتقال یافته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد وحیدی وزیر کشور که به منظور رسیدگی فوری به حادثه دیدگان  این قطار، در محل حادثه حضور یافته است؛ بعدازظهر چهارشنبه در گفت وگوی تلویزیونی به تشریح روند رسیدگی به مصدومان حادثه پرداخت و افزود: به مردم عزیز ایران و استان یزد و خانواده های جان باختگان این حادثه تلخ تسلیت  عرض می کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه به همراه وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل راه آهن، رئیس سازمان بحران، استانداران یزد و خراسان جنوبی و رئیس جمعیت هلال احمر و عوامل نظامی و انتظامی در منطقه حضور دارند، اظهار کرد: ازهمان ابتدای وقوع حادثه، دستگاه های مربوطه در محل حادثه حاضر شدند و امداد رسانی ها با امکانات لازم همچون خودروهای امدادی و بالگردها شروع شده است.

 وحیدی تعداد جان باختگان این حادثه را تاکنون ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: آمار قطعی بعد از گزارش رسمی پزشکی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام مسافران و مصدومان از محل حادثه منتقل شده اند و در بیمارستان ها تحت مداوا قرار دارند، مسافران هم با اتوبوس به یزد اعزام شده اند.

وزیر کشور با بیان اینکه مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه ها هم در محل حادثه حضور دارند، اطمینان داد موضوع از جنبه های مختلف بررسی و متخلفان این حادثه معرفی می شوند.

انتهای پیام