شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#لیگ برتر#لیگ برتر ایران#گیلان

وصال بعد از وداع؛ صخره به ساحل می‌رسد

وصال بعد از وداع؛ صخره به ساحل می‌رسد

تهران- ایرنا- پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ایران در آستانه بازگشت به فوتبال استان گیلان قرار گرفته و به احتمال زیاد به مازیار زارع و پژمان نوری خواهد پیوست.

به گزارش ایرنا، سیدجلال حسینی با کسب ۹ عنوان قهرمانی پرافتخارترین بازیکن لیگ فوتبال ایران به شمار می‌رود و این بازیکن در ۲ مقطع زمانی پیراهن پرسپولیس را به تن کرده و در مجموع ۲۲۷ بار برای سرخپوشان به میدان رفته است. این بازیکن کار خود را از تیم ملوان بندر انزلی آغاز کرد و بعد از آن به تیم‌های سایپا، سپاهان، نفت تهران و الاهلی قطر رفت.

سید جلال که ۱۱۵ بازی ملی را در کارنامه دارد با القابی مانند صخره و سوپرمن در فوتبال ایران شناخته می‌شود و توانسته در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکی از ارکان تیم ملی فوتبال ایران باشد. وی همچنین با سه تیم متفاوت قهرمان لیگ برتر ایران شده است. نخستین قهرمانی وی با تیم سایپا زیر نظر علی دایی بود و بعد از آن نیز سه عنوان قهرمانی را با سپاهان اصفهان کسب کرد.

سوپرمن فوتبال ایران همچین پنج عنوان قهرمانی را با پرسپولیس کسب کرده است. مجموع افتخارات وی در سطح اول فوتبال ایران کسب ۹ جام قهرمانی است.

تمدید قرارداد سیدجلال حسینی یکی از مهمترین دغدغه‌های هواداران پرسپولیس به شمار می‌رود. یحیی گل‌محمدی هر چند تا کنون درباره آینده این بازیکن اظهارنظری نداشته است اما برخی اخبار حکایت از آن دارد که پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر جایی در ترکیب پرسپولیسِ فصل بیست و دوم ندارد.

سیدجلال حسینی در سال پایانی فوتبال خود قرار دارد و با توجه به صعود تیم ملوان بندر انزلی به لیگ برتر احتمال حضور وی در این تیم بیش از هر زمان دیگری است. سیدجلال سال ۱۳۸۴ از جمع قوهای سپید انزلی جدا شد تا در جمع شاگردان علی دایی در سایپا قرار گیرد.