شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#پژو پارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

برخورد پژو پارس با شتر در محور جندق-دامغان/یک نفر جان باخت

برخورد پژو پارس با شتر در محور جندق-دامغان/یک نفر جان باخت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برخورد پژو پارس با شتر در محور جندق-دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت چهار بامداد روز چهارشنبه وقوع یک حادثه برخورد خودرو با شتر در محور جندق-دامغان به پایگاه امداد و نجات هلال احمر جندق گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه در کیلومتر ۲۳۰ محور جندق - دامغان به وقوع پیوست که فوت یکی از سرنشینان این خودرو را به دنبال داشت.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه سه مصدوم نیز بر جای گذاشت، افزود: سه مصدوم حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند و با رها سازی فوتی ساعت شش بامداد این عملیات پایان یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شاهد تکرار این قبیل حوادث در محورهای کویری استان هستیم، ابراز داشت: ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری نیز در اثر برخورد خودروی پراید با یک شتر در محور شاهرود به بی ارجمند یک نفر فوت و پنج نفر مصدوم شدند.

محمدخانی تاکید کرد: از هموطنان تقاضا داریم در این محورهای کویری به دلیل حضور شترها با احتیاط بیشتری حرکت کرده و از سرعت زیاد پرهیز کنند تا شاهد این حوادث تلخ و ناپذیر نباشیم.