شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#سوخت

وزیرکار لبنان: از ۵ ماه گذشته حزب الله بود که سوخت ما را تامین می‌‌کرد

وزیرکار لبنان: از 5 ماه گذشته حزب الله بود که سوخت ما را تامین می‌‌کرد

وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان اعلام کرد که طی ۵ ماه گذشته حزب الله بود که سوخت ما را تامین می‌‌کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،«مصطفی بیرم» وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان  سه‌شنبه طی نشستی با اصحاب رسانه‌های فعال  گزارشی از فعالیت وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

به گزارش الجدید، بیرام  تاکید کرد که هر پروژه‌ای که انجام شده، با تکیه بر اشتیاق کارکنان و افراد معتقد به مکانیزم کاری  این وزارت‌خانه دنبال شده است.

وی در ادامه افزود: برای تأمین سوخت مازوت برای وزارت کار لبنان، بر حزب الله تکیه کرده و حکومت لبنان طی پنج ماه گذشته، حتی یک لیتر سوخت هم برای این وزارت‌خانه تأمین نکرد.

وی تاکید کرد: امروز از وضعیت سخت لجستیکی رنج می‌بریم که حتی در دوران جنگ داخلی  هم شاهد آن نبودیم.

بیرام در ادامه افزود: گرایش سیاسی من مشخص است ؛اما شعارم خدمت به شهروندان لبنانی بدون توجه به گرایش‌های آن‌ها است.

بیرم درباره مذکرات مرزبندی دریایی نیز اعلام کرد که در این زمینه میان رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیر دفاع اتفاق‌نظر وجود دارد و در قبال هرگونه نفوذ در منطقه مورد مناقشه، سکوت نخواهیم کرد. به اسرائیل اجازه نخواهیم داد که واقعیتهایی را در مذاکرات تحمیل کند.

حزب الله لبنان اخیرا برای کمک به حل بحران اقتصادی لبنان واردات سوخت از ایران را آغاز کرد که به عقیده تحلیلگران این اقدام ضمن تقویت جایگاه حزب الله در سطح داخلی و منطقه‌ای، دستاوردهای اقتصادی و سیاسی برای ملت لبنان داشته و معادله بازدارندگی در برابر رژیم اسرائیل را بار دیگر تثبیت کرده است.

انتهای پیام/