شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تهران#تیم فوتبال

ملوان بندرانزلی قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور شد

ملوان بندرانزلی قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور شد

انزلی- تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با برتری یک بر صفر بر مهمان خود تیم فوتبال ویستاتوربین تهران قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور «جام آزادگان» شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) و از هفته سی و چهارم این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال ویستاتوربین تهران بود.

ملوانان در این دیدار با رضا حیدری، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، حمید کاظمی، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده، محمدصادق بارانی، محمدرضا پورمحمد و مهران احمدی به سرمربیگری مازیار زارع در مقابل ویستا توربین تهرانی قرار گرفتند که سید میلاد بلادی سرمربی این تیم از میثم عبدالله بخش، محمدرضا حمدی نژاد، عارف صیفی، میعاد ابطحی، حامد اکبری پورششکلی، مرتضی حسینی، عرفان پورحاتمی، مرتضی نگهداری، رضا شربتی، حجت اسلامی و علی ملکی را به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی خود در مصاف با ملوانان استفاده کرد.

قضاوت این دیدار حساس بر عهده کوپال ناظمی بود و دانیال پاینده و حسن انتظاری، محسن حکیم و شاهین یزدانی وی را در امر قضاوت این بازی یاری می‌کردند و بهرام مهر پیما نیز ناظر داوری این بازی بود.

نیمه اول بازی با حملات همه جانبه ملوانان از جناح راست و چپ زمین بر روی دروازه ویستاتوربین تهران آغاز شد و بازیکنان ملوان از هر فرصتی برای به ثمر رساندن گل برتری استفاده کردند و در مقابل تیم فوتبال ویستاتوربین تهران دفاع همه جانبه را پیش رو گرفت.

بازی دوتیم ملوان و ویستا توربین به دلیل برگزاری همزمان بازی‌های مس کرمان و ملوان به عنوان مدعیان قهرمانی با ۵ دقیقه تأخیر آغاز شد و ملوانان از همان ابتدای بازی حمله از جناحین به سمت دروازه تیم مهمان را در دستور کار قرار دادند.

بازی با حملات همه جانبه ملوانان ادامه یافت و بازیکنان تیم ویستاتوربین نیز نتوانستند از ضد حملات خود بهره‌ای ببرند تا اینکه در دقیقه ۴۰ بازی و روی حمله بازیکنان ملوان حمید کاظمی بازیکن شماره ۱۰ ملوانان گل نخست این دیدار را به ثمر رساند.

بازی دو تیم در نیمه اول با برتری تیم‌ملکان بندر انزلی پایان یافت تا دو تیم‌پس از ۱۵ دقیقه استراحت نیمه دوم‌بازی را پس از تذکرات سرمربیان با جدیت بیشتری آغاز کنند.

با وجود حملات متعدد ملوانان و استفاده تیم مهمان از ضد حملات بازی در نهایت با همان تک گل ملوانان به پایان رسید و تیم‌ملوان بندر انزلی توانست پس از ۶ سال حضور در لیگ یک، علاوه بر کسب جواز حضور در لیگ برتر عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور را از آن خود کند.