شهر خبر

اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره ساختمان ۱۴ طبقه این سازمان در قم

کدخبر: 500233
اقتصادنیوز:

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای سخنان یکی از کارشناسان مذهبی در خصوص ساختمان ۱۴ طبقه اداره حج و زیارت استان قم را فاقد اعتبار و خلاف واقع دانست.

این سازمان در اطلاعیه اعلام کرده است؛ طی روزهای گذشته یکی از کارشناسان برنامه‌های مذهبی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بدون هر نوع تحقیق معتبر و قابل استناد، صحبت‌هایی در خصوص دفتر اداره حج و زیارت در استان قم مطرح کرده که نه تنها موجب خوشنودی رسانه‌های معاند شد بلکه قلب خادمان حجاج و زائران را به درد آورده و موجبات اشاعه بدبینی و بداخلاقی در سطح جامعه به ویژه مومنان شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده؛ سخنان این کارشناس مذهبی پیرامون ۱۴ طبقه بودن دفتر اداره حج و زیارت استان قم، فاقد اطلاعات معتبر و متقن است، چرا که ساختمان اداره حج و زیارت قم در خیابان ۱۵ خرداد قم و در دو طبقه بنا و با تعداد ۱۴ کارمند به خدمت‌رسانی زائران و حجاج می‌پردازد.

سازمان حج و زیارت در این اطلاعیه بیان کرده؛ از تمامی کارشناسان مذهبی و دلسوزان نظام تقاضامندیم در سخنان خود دقت لازم و کافی را برای تنویر افکار عمومی داشته باشند و موجبات تشویش اذهان عمومی و بدبینی هموطنان را با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور فراهم نیاورند.