شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#فوتبال#امارات#مجیدی#جمع#مربیان#شناخته#شده#لیگ

مجیدی در جمع مربیان شناخته شده لیگ امارات

مجیدی در جمع مربیان شناخته شده لیگ امارات

تهران- ایرنا- سرمربی سابق آبی‌پوشان تهران در جمع مربیان شناخته شده لیگ فوتبال امارات قرار گرفت تا در نخستین فصل حضورش چالش جدیدی را تجربه کند.

به گزارش ایرنا، فرهاد مجیدی که موفق شد بعد از حدود یک دهه تیم فوتبال استقلال را بدون باخت به قهرمانی لیگ برتر برساند بعد از پایان لیگ برتر از جمع آبی‌پوشان خداحافظی کرد تا در لیگ برتر فوتبال امارات چالش جدیدی را تجربه کند.

سایت اسپورت امارات در تحلیلی با اشاره به حضور مربیان بزرگ در لیگ برتر فوتبال این کشور نوشت: لیگ امارات پس از سال‌ها مربیان بزرگی را تجربه خواهد کرد و این موجب جذاب شدن لیگ این کشور خواهد شد. در این فصل از رقابت‌ها مربیان بزرگی از کشورهای آرژانتین، پرتغال و ایران در لیگ امارات حضور دارند.

ربروف (اوکراین)، کوزمین (رومانی)، کاروخال (پرتغال)، فرهاد مجیدی (ایران)، فینک (آلمان)، پیزی (آرژانتین)، ژاردیم (پرتغال)، ویتوریا (پرتغال) و العنبری (امارات) از جمله این مربیان هستند که در فصل پیش رو نقش مهمی در جذابیت فوتبال این کشور دارند.

در ادامه گزارش با اشاره به جایگاه تیم اتحاد کلبا آمده است: این تیم فصل گذشته با قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم به کار خود پایان داد و امسال با حضور فرهاد مجیدی می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.