شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال

«شال آبی» روایتی از عشق و علاقه یک پسربچه نابینا به یک تیم فوتبال است

«شال آبی» روایتی از عشق و علاقه یک پسربچه نابینا به یک تیم فوتبال است

چندی پیش خبری درباره ساخت فیلم سینمایی «شال آبی» به کارگردانی داوود توحیدپرست در رسانه‌های مختلف منتشر شد که خبر حضور فرهاد مجیدی در این فیلم باعث شد تا توجه بسیاری از رسانه‌ها به آن جلب شود. گفت‌وگویی با کارگردان این اثر داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

داوود توحیدپرست کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: در حال حاضر برای ساخت فیلم «شال آبی» مشغول بازدید لوکیشن و مذاکره با بازیگران هستیم و هنوز هیچ قراردادی با بازیگران نوشته نشده که بخواهم نامی از آن‌ها عنوان کنم. در خبری که چندی پیش مطرح شد هم من به مذاکره تأکید کرده بودم اما برخی رسانه‌ها این تأکید من را نادیده گرفتند و حاشیه‌هایی ایجاد شد که نمی‌خواهم بیشتر به آن‌ها دامن بزنم.

توحیدپرست خاطرنشان کرد: «شال آبی» یک ملودرام ورزشی است. ما برای ساخت این اثر به دنبال مذاکره با وزیر ورزش و جوانان هستیم تا اگر به توافق رسیدیم حمایت‌هایی از این فیلم صورت بگیرد چرا که در جشنواره فیلم فجر وزیر ورزش پس از مشاهده فیلم «بیرو» تأکید داشت که از فیلم‌های ورزشی حمایت خواهد شد.

وی افزود: در روایت این فیلم سینمایی که الهام گرفته از یک ماجرای واقعی است تخیل نیز تزریق شده و فکر می‌کنم اثری فرهنگی و انسانی خواهد بود. «شال آبی» روایتگر ماجرای یک پسر بچه نابینا است که علاقه دارد بازی استقلال و پرسپولیس را از نزدیک مشاهده کند و مادربزرگ او سعی دارد او را به آرزویش برساند.

این کارگردان در ادامه اظهاراتش گفت: فیلم «شال آبی» می‌تواند قدمی در تلطیف جو ورزشگاه‌ها باشد. در این فیلم شاهد عشق و علاقه یک پسربچه نابینا به تیمش خواهیم بود که به دور از فحاشی و توهین از تیمش طرفداری می‌کند. در «شال آبی» می‌خواهیم به برخی هواداران متعصب دو تیم بگوییم که حرکات زشت جایی در دنیای فوتبال ندارد.

توحیدپرست در پایان تأکید کرد: فیلم سینمایی «شال آبی» را در سال جاری خواهیم ساخت و برای حضور این فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اقدام می‌کنیم که اگر فرصت حضور در این جشنواره را از دست دادیم امیدوارم در جشنواره فیلم فجر بتوانیم امسال شاهد این فیلم سینمایی باشیم.

انتهای پیام