شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ژاپن

گذری به هاچینوهه، یکی از زیباترین نقاط توریستی ژاپن

اهمیت تاریخی و فرهنگی هاچینوهه بسیار زیاد است. آثار باستان شناسی نشان می‌دهد که انسان‌ها از دوران جومون یعنی حدود ۲۰۰۰۰ سال پیش در این منطقه ساکن بوده‌اند.

گذری به هاچینوهه، یکی از زیباترین نقاط توریستی ژاپن

به گزارش سلام نو،‌ هاچینوهه در استان آئوموری جزیره هونشو، با روستاهایی غرق در تاریخ و سواحل اقیانوس آرام، بخش غم‌انگیزی از زیبایی است که نادیده گرفته شده است (کمتر از ۲ درصد مسافران خارجی به ژاپن راه خود را به اینجا می‌رسانند). زلزله و سونامی سال ۲۰۱۱ بسیاری از مناطق شمالی را نابود کرد و از آن زمان تاکنون، گردشگری برای احیای این منطقه بسیار مهم بوده است. جامعه محلی به طور خستگی ناپذیری برای بخیه زدن زخم‌ها، ایجاد درآمد حیاتی و ارتقای منطقه به سمت شکوه سابق خود کار کرده است.

مسیر ساحلی میچینوکو که اخیرا بازسازی شده است و شهر هاچینوهه را به سوما در فوکوشیما متصل می‌کند در واقع راهی عالی برای کاوش است. این مسیر که در امتداد ساحل توهوکو می‌چرخد، به زیارتگاه‌های پنهان شینتو، جنگل‌های پر از خرس و علفزارهای معطر گل‌های وحشی در طول ۱۰۰۰ کیلومتر زیبا می‌رود. در یکی از مهمان‌خانه‌های دلپذیر بسیاری که در طول مسیر وجود دارد، سر بزنید و در عین حال که مستقیما از خانواده‌های محلی حمایت می‌کنید، نگاهی اجمالی به زندگی اصیل توهوکو خواهید داشت.

اهمیت تاریخی و فرهنگی هاچینوهه بسیار زیاد است. آثار باستان شناسی نشان می‌دهد که انسان‌ها از دوران جومون یعنی حدود ۲۰۰۰۰ سال پیش در این منطقه ساکن بوده‌اند. تاثیر قبیله سامورایی نانبو را می‌توان در هر اینچ از منطقه احساس کرد، از قلعه نجو که به طور وفادارانه بازسازی شده است، ساخته شده توسط یک رهبر نظامی در سال ۱۳۳۴، تا رواج هنرهای عامیانه نانبو که نسل‌ها پیش توسعه یافته، اما هنوز با عشق و نفیس تمرین می شود.

جذابیت این شهر کمتر شناخته شده شامل شینگو اونسن آرامش‌بخش است که آب‌های قلیایی داغ غنی از مواد معدنی را از چشمه عقاب می‌گیرد. یک راه طبیعی برای آبگرم، پس از آن پیاده روی‌های طولانی ساحلی، در اینجا غوطه ور شوید تا به طور کامل قدرت‌های شفابخش طبیعت را جذب کنید.