شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#محیط زیست#تعداد#پوند#باران

چرا درختکاری و حفاظت از محیط زیست مهم است؟

تاثیر زیست محیطی حفظ درختان سالم روشن است. فقط صد درخت می‌تواند ۵۳ تن دی اکسید کربن را از هوا را در سال و همچنین ۴۳۰ پوند از آلودگی‌های هوا ذرات را حذف کند. همان تعداد درختان بالغ نیز می‌تواند بیش از ۵۰۰،۰۰۰ لیتر آب باران را هر ساله، با کمک به جلوگیری از مشکلات مانند فرسایش و سیل حفظ کند.

چرا درختکاری و حفاظت از محیط زیست مهم است؟

درختکاری چیست؟

به گزارش سلام نو،‌ درختکاری شاخه‌ای از باغبانی است که بر کاشت، رشد، پرورش و مراقبت از گیاهان چوبی چند ساله از جمله درختان، درختچه‌ها و تاک‌ها تمرکز دارد. در درختکاری علمی، تمرکز بر مطالعه چگونگی رشد گیاهان چند ساله چوبی در محیط خود و نحوه واکنش آنها به انواع مختلف کشت و شیوه های مدیریتی است.

جنبه عملی این زمینه شامل بکارگیری طیف گسترده‌ای از روش‌های کشت و مدیریت درخت است. اینها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

انتخاب و کاشت درختان و درختچه‌های جوان آموزش، هرس درختان و تکنیک‌های شکل‌دهی کوددهی، کنترل آفات و بیماری قطع درختان و حذف

 اگرچه درختکاری اغلب با حوزه و عمل بسیار گسترده‌تر حفاظت‌گرایی مخلوط می‌شود، اما درختکاری نقشی محوری در مدیریت جنگل‌ها و جنگل‌های پایدار دارد.

چرا درختکاری و حفاظت از محیط زیست مهم است؟

درختکاری در حوزه عمومی

درختکاری عمدتا بر روی درختان و درختچه‌هایی متمرکز است که در فضاهای عمومی مانند باغ‌ها و پارک‌ها و سایر مکان‌هایی که مردم در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند نگهداری می‌شوند. در مقابل، جنگل‌داری تمایل دارد بر روی درختان در جنگل‌ها و دیگر فضاهای طبیعی تمرکز کند، در حالی که در جنگل زراعت تمرکز بر زمین‌های کشاورزی است.

سازمان‌های دولتی و خصوصی که مسئولیت سرپرستی درختان را بر عهده دارند، معمولا به درختکاران نگاه می‌کنند تا به آنها در مراقبت و نگهداری کمک کنند. علاوه بر سلامت و پایداری درخت، دلایل بهداشتی و ایمنی نیز عوامل کلیدی در اینجا هستند. بسیاری از کسب‌وکارهایی که درختان و درختچه‌ها در محل خود دارند با درخت‌کارانی کار می‌کنند که بررسی‌های خطر را تکمیل می‌کنند تا خطرات بالقوه‌ای را که درختان در آینده ممکن است ایجاد کنند یا با آن مواجه شوند، بررسی کنند. از این نظر، درختکاران باید دائما نگرانی‌های پایداری را با رشد شاخه و تنه سالم متعادل کنند و اطمینان حاصل کنند که هیچ درختی ناپایدار نمی‌شود و خطری برای کسانی است که در محل کار می‌کنند یا از آن بازدید می‌کنند.

چرا درختکاری و حفاظت از محیط زیست مهم است؟

مراقبت خوب از درختان و درختچه‌ها در فضاهای عمومی ما دارای مزایای اجتماعی عظیمی و همچنین محیط زیست است. با ایجاد و حفظ مناطق جنگلی و جنگل که عموم مردم می‌توانند از آن لذت ببرند، فرهنگی یادگیری و مسئولیت اجتماعی می‌تواند پرورش یابد.

تاثیر زیست محیطی حفظ درختان سالم روشن است. فقط صد درخت می‌تواند ۵۳ تن دی اکسید کربن را از هوا  را در سال و همچنین ۴۳۰ پوند از آلودگی‌های هوا ذرات را حذف کند. همان تعداد درختان بالغ نیز می‌تواند بیش از ۵۰۰،۰۰۰ لیتر آب باران را هر ساله، با کمک به جلوگیری از مشکلات مانند فرسایش و سیل حفظ کند.

چرا درختکاری و حفاظت از محیط زیست مهم است؟

این همچنین اهمیت حفاظت از محیط زیست را در داخل درختکاری، به ویژه به عنوان درخت بالغ تر نشان می‌دهد، بیشتر آن را قادر به کمک به تصفیه هوا، و بیشتر تاثیر کلی محیط زیست آن است. بنابراین، نقش حیاتی برای آرباره‌ها، از این رو، پرورش درختان بالغ است؛ به عنوان مثال، در نگه داشتن درختان موجود سالم و اطمینان حاصل کنید که درختان بالغ از محیط زیست خارج نمی‌شوند. به عنوان یک رشته‌ای که به دنبال درک درختان و توسعه روش‌های مبتنی بر علمی و تکنیک‌های بهتر برای نگهداری و رشد سالم در مقیاس چوب یا جنگل است، درختان کشاورزی نشان دهنده یک رشته مهم در حفاظت از محیط زیست است.

در مقیاس گسترده چوب یا جنگل، همچنین به دنبال مسائل مربوط به مدیریت قانونی، زیبایی شناختی و ریسک درگیر در حفظ این محیط‌ها حیاتی است.