شهر خبر

خوش خبر: به جز پرواز هیچ مشکل دیگری در برزیل نداریم/ بازیکنان بیش از حد خسته هستند

خوش خبر: به جز پرواز هیچ مشکل دیگری در برزیل نداریم/ بازیکنان بیش از حد خسته هستند

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی در برزیل توضیحاتی را بیان کرد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی در برزیل و قبل از اولین دیدار برابر چین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تیم با خستگی خیلی زیاد به برزیل رسید سفری که طولانی شد و بازیکنان را اذیت کرد. با توجه به اتفاقاتی که در پروازهای تیم ملی به وجود آمد هرطوری که بود به برزیل رسیدیم. میزبانی بسیار خوی و قابل قبولی را برزیل برای این مسابقات تدارک دیده است. برنامه ریزی که برای تیم ها انجام داده اند بسیار دقیق و بدون نقص است. میتوانم بگویم مثل همیشه یک میزبانی حرفه ای و درست را برزیل برای هفته اول رقابت های لیگ ملت ها داشته است. بعد از رسیدن به برزیل متوجه شدیم سایر تیم ها هم با مشکل ما مواجه شده بودند و به پرواز نرسیده بودند. حتی تیم ملی اسلوونی بعد از ما به برزیل رسید و آن ها هم بسیار از این موضوع خسته بودند. 

او در ادامه گفت: بازیکنان تیم ملی بسیار خسته و با وجود کم خوابی به برزیل رسیدند اما با این حال دیروز به سالن تمرین مسابقات رفتیم  و ملی پوشان تمرین سبکی را هم انجام دادند. شرایط برای بازیکنان ما در بازی اول برابر چین سخت خواهد بود، اما امیدوارم با گذشت یکی دو روز بازیکنان تیم ملی به شرایط ایده آل خود برمی‌گردند. خوشبختانه مصدوم نداریم و همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و امیدوارم در برابر چین هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. 

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان خاطر نشان کرد: به جز مسئله پروازی که داشتیم همه چیز در برزیل برای تیم ملی به خوبی پیش می رود و کادر فنی تیم ملی تمام تلاش خود را می کند تا بازیکنان آماده رقابت ها شوند و با جنگدگی برابر حریفان ظاهر شوند.

انتهای پیام