شهر خبر

مهار کرونا اقدام ارزشمند دولت رئیسی است/سلبریتی هایی که برای تزریق واکسن به خارج می رفتند، روز صفر شدن آمار فوتی ساکت بودند

مهار کرونا اقدام ارزشمند دولت رئیسی است/سلبریتی هایی که برای تزریق واکسن به خارج می رفتند، روز صفر شدن آمار فوتی ساکت بودند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در حالیکه مخالفان نظام و سلبریتی های هنرمندنما برای تزریق واکسن به خارج از کشور می رفتند و تقاضای واکسن می کردند، اکنون برای قدردانی از عملکرد دولت خفه خون گرفته اند.

《حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی》نماینده مردم تبریز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با مهار کرونا در کشور و صفر شدن آمار فوتی ها گفت: دولت سیزدهم در ماه‌های ابتدایی خود دو اقدام ؛ حمایت از تولید داخلی واکسن در کشور و واردات واکسن را در دستور کار قرار داد و از کارهای ارزشمند دولت آقای رئیسی مهار کرونا در کشور بود. 

وی در ادامه گفت: این دولت با واردات واکسن و افزایش تولید داخلی و سرعت بخشیدن به واکسینه عمومی به شدت آمار مبتلایان و فوتی ها را کاهش داد و کرونا در کشور مهار شد، اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده است  فوتی ها صفر و به زیر ده نفر رسید که این کار ارزشمندی است. 

میرتاج‌الدینی مطرح کرد: در حالیکه مخالفان نظام و سلبریتی های هنرمند نما برای تزریق واکسن به خارج از کشور می رفتند و تقاضای واکسن می کردند، اکنون برای قدردانی از این عملکرد خفه خون گرفته اند.

وی در پایان افزود: در آمریکا و سایر کشور ها کرونا هنوز مهار نشده است ولی دولت انقلابی با همراهی مردم و با اتکا به توان داخلی و تلاش شبانه روزی کادر درمان این اقدام راانجام داد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام