شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مترو تهران#منابع

تأکید استاندار تهران بر تأمین به موقع منابع مالی پروژه خط مترو تهران - پرند

تأکید استاندار تهران بر تأمین به موقع منابع مالی پروژه خط مترو تهران - پرند

استاندار تهران تأمین به موقع منابع مالی پروژه متروی تهران - پرند را پیش‌شرط اصلی افتتاح این خط در موعد مقرر دانست و خواستار همکاری بیش از پیش عوامل مربوط به این امر در رفع دغدغه‌های مالی پیمانکاران پروژه شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محسن منصوری در این بازدید که به اتفاق فرماندار شهرستان رباط کریم، امام جمعه این شهر، مجری خط مترو تهران - پرند، پیمانکاران، مشاوران و برخی از عوامل دست‌اندرکار پروژه صورت گرفت، با تأکید بر این نکته که تکمیل و راه‌اندازی خط مترو تهران - پرند یکی از طرح‌های اولویت‌دار استان در سال جاری تلقی می‌شود، عزم تمام دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت راه و شهرسازی، استانداری و شهرداری تهران را نشانه جدیت متولیان امر در اتمام این پروژه تا قبل از پایان سال 1401 دانست.

گفتنی است پروژه خط مترو تهران - پرند در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینی(ره) تا شهر جدید پرند با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در بخش عملیات ساختمانی، نیازمند تأمین منابع مالی جهت تکمیل کارهای باقی مانده و خصوصاً خرید و نصب تجهیزات است تا بتوان انتظارات نیم میلیون جمعیت ساکن این شهر را پس از سال‌ها برآورده ساخت. اخیراً مراحل تثبیت روسازی مسیر ریلی این خط با استفاده از تجهیزات مکانیزه شامل زیرکوبی خط و ریل‌ها انجام پذیرفته و نازک‌کاری ایستگاه نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/