شهر خبر

رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی: ارتقا جایگاه اخلاق در ورزش اولویت اصلی فدراسیون بدنسازی است

رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی: ارتقا جایگاه اخلاق در ورزش اولویت اصلی فدراسیون بدنسازی است

مسعود حیدرزاده با اشاره به برگزاری باکیفیت نخستین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام، بر اهمیت تلفیق فرهنگ و ورزش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود حیدرزاده، رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی در خصوص برگزاری نخستین دوره لیگ بدنسازی گفت: اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام خوشبختانه با شرایط و استقبال خوبی برگزار شد و از سطح کیفی قابل توجهی برخوردار بود.

او افزود: برگزاری چنین رویدادهایی سبب می شود تا ورزش در حوزه بدنسازی و پرورش اندام توسعه یافته و ورزشکاران و باشگاه ها بتوانند به شکل بهتری به فعالیت خود ادامه دهند و چرخش مالی متناسب نیز برای باشگاه های کشور ایجاد شود.

این مقام مسئول در فدراسیون بدنسازی خاطرنشان کرد: امروز نخستین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد و مشخصا در دوره های آتی می توان نقاط ضعف چنین رویدادهایی را برطرف کرد. باید توجه داشت که برگزاری لیگ سبب می شود تا بتوان استعدادهای بیشتری را کشف و ساماندهی کرد و ورزش بدنسازی را در کشور نهادینه کرد.

حیدرزاده ادامه داد: حمایت از برگزاری چنین مسابقاتی کمک می کند تا فرهنگ ورزش صحیح در کشور نهادینه شود و مشخصا می توان پس از این اقدام، پوشش رسانه ای با لباس های مصوب نیز در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: اهدای کاپ اخلاق در نخستین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام نشان می دهد که ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بر این موضوع تاکید زیادی داشته و ضرورت این امر را نشان می دهد که تلفیق فرهنگ و ورزش یک نیاز است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام