شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#فوتبالی

تیکدری: مصدومیت‌ها خیلی آزارم داد/ به قراردادی که با گل‌گهر دارم پایبند هستم

تیکدری: مصدومیت‌ها خیلی آزارم داد/ به قراردادی که با گل‌گهر دارم پایبند هستم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، برخی مصدومیت‌ها در فصل گذشته باعث شده است تا از لحاظ فوتبالی ضرر کند.

مهدی تیکدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پایان کار تیم گل‌گهر در لیگ بیست‌ویکم با کسب رتبه چهارمی اظهار داشت: خدا را شکر که فصل را با اتفاقی خوب به پایان رساندیم، هر چند که معتقدم لیاقت تیم ما خیلی بیشتر از این بود. تیم ما از همان شروع لیگ برتر برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا انگیزه زیادی داشت، ولی کسر هفت امتیاز همه چیز را به هم ریخت و آسیب روحی حاصل از آن اتفاق هم باعث شد تا در چند بازی نتیجه نگیریم. با این حال خدا را شکر در نهایت توانستیم جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

وی در مورد فصلی که در گل‌گهر پشت سر گذاشت، تصریح کرد: من در فصل گذشته دو مصدومیت بد از ناحیه مچ پا و همسترینگ داشتم و همین موضوع باعث شد تا اذیت شوم و از طرفی تیم ملی را هم از دست بدهم. مصدومیت برای یک ورزشکار بدترین اتفاق است و من هم دوست داشتم بیشتر از این به تیمم کمک کنم که متأسفانه نشد. با این حال خدا را شکر می‌کنم که با رفع آسیب‌دیدگی دوباره برای گل گهر بازی کردم، امیدوارم فصل آینده دیگر با چنین مصدومیت‌هایی مواجه نشده و دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه تصمیمی دارد، خاطر نشان کرد: من دو فصل دیگر با گل‌گهر قرارداد دارم و به این قرارداد پایبند هستم. باشگاه گل‌گهر یک باشگاه حرفه‌ای است و کار کردن با امیر قلعه‌نویی هم برای هر بازیکنی یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/