شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر کشور

پیام تسلیت وزیر کشور در پس درگذشت حجت‌الاسلام دعایی

پیام تسلیت وزیر کشور در پس درگذشت حجت‌الاسلام دعایی

وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام سید محمود دعایی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهالی فرهنگ و رسانه تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام سید محمود دعایی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهالی فرهنگ و رسانه تسلیت گفت. متن پیام تسلیت وحیدی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، مبارز دیرین و یار همیشگی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب، موجب تاسف و تاثر شد.

مجاهدت در عرصه های مختلف از مبارزه با رژیم طاغوت تا مقابله با تحریف، تخریب و توطئه علیه نظام، شخصیتی از ایشان ساخت تا الگویی برای فعالان رسانه ای کشور باشد.

توصیفی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از "صفا، سلامت نفس، فروتنی، ساده زیستی، پاکدستی و قناعت، ارادت عمیق به امام بزرگوار و انقلاب و پایداری و وفا در دوستی و رفاقت" برای این شخصیت فرهیخته به کار برد، نشان از جایگاه آن مرحوم در سپهر سیاسی و مطبوعاتی کشور است که بی تردید در تاریخ ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را که مصادف با سالروز قیام سرنوشت ساز ۱۵ خرداد بود، به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، خانواده محترمشان و اهالی فرهنگ و رسانه تسلیت عرض می کنم و از خدای متعال برای آن فقید، علو درجات و همنشینی با اولیای الهی مسالت دارم.

انتهای پیام