شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارمنستان#نمایشگاه#ارتباطات

شرکت تعاونی دانش‌بنیان سمنان همکار کارگزار نمایشگاه ارمنستان شد

شرکت تعاونی دانش‌بنیان سمنان همکار کارگزار نمایشگاه ارمنستان شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: شرکت تعاونی دانش‌بنیان جاپکو مجری مرکز منتای(مرکز نوآوری و توسعه تعاون سمنان) به عنوان همکار کارگزار نمایشگاه ITECH ارمنستان برگزیده شد.

به گزارش ایرنا، سیدیاسر حسن پور روز دوشنبه با اشاره به برنامه ریزی برای حضور فعال شرکتهای فناوری اطلاعات استان در نمایشگاه بین المللی ITECH ارمنستان، به رسانه ها گفت: شرکت جاپکو از شرکتهای دانش بنیان بومی استان به عنوان همکار مجری این نمایشگاه است و شرکتهای دانش بنیان استان می توانند جهت نمایش دستاورد خود در ایروان با شتاب دهنده جاپکو (مرکز نوآوری و توسعه تعاون سمنان) همکاری کنند.
وی بیان کرد: شرکتهای دانش بنیان استان می توانند حول ۲۸ محور از طریق ثبت نام در سامانه غزال از حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بهره مند شوند.
حسن پور خاطرنشان کرد: طبق مذاکره صورت گرفته، شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات استان که از طریق جاپکو جهت پذیرش در نمایشگاه فوق اقدام کنند، از تخفیف ۱۰ درصدی در هزینه اجاره غرفه نمایشگاه و برخی خدمات ویژه در ایروان برخوردار می شوند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی ایروان فرصتی مناسب برای معرفی و صادرات محصولات و خدمات به بازار ارمنستان و بازارهای اروپا است اظهار داشت: انتخاب شرکت تعاونی دانش بنیان جاپکو مجری مرکز منتای سمنان به عنوان همکار کارگزار نمایشگاه ITECH ارمنستان، افتخار بزرگی برای حوزه فاوای استان است.
فعالیت نمایشگاه ITECH ارمنستان از ۱۶ لغایت ۱۸ تیرماه آغاز می شود و مهلت ثبت نام شرکتهای دانش بنیان از تاریخ دهم خردادماه در سامانه غزال به نشانی www.inif.ir امکان پذیر است..