شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ملی‌پوشان#قهرمانی آسیا#تیم ملی

خیاطی: ملی‌پوشان ژیمناستیک شرایط خوبی دارند/ امیدوارم به درخشش آنها در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

خیاطی: ملی‌پوشان ژیمناستیک شرایط خوبی دارند/ امیدوارم به درخشش آنها در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

مدیر تیم ملی ژیمناستیک ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشته باشند و ضمن صعود به فینال، روی سکو نیز بروند.

علیرضا خیاطی مدیر تیم ملی ژیمناستیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: ملی‌پوشان در شرایط خوبی به‌سر می‌برد و در فاصله یک هفته تا اعزام به این رقابت‌ها تقریباً به 80 درصد آمادگی رسیده‌اند که فکر می‌کنم طی چند روز باقیمانده به نهایت آمادگی دست یابند.

وی ادامه داد: تیم ملی با 5 ژیمناست به نام‌های مهدی الفتی، سعیدرضا کیخا، محمدرضا خسرونژاد، مهدی احمدکهنی و شفیعی و همچنین محمدرضا حمیدی به عنوان نفر ذخیره راهی قطر خواهد شد. تاکنون 22 کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام آمادگی کرده‌اند که از بین آنها 15 تیم کامل شرکت می‌کنند و 7 کشور نیز فقط در بخش انفرادی حضور خواهند داشت.

مدیر تیم ملی ژیمناستیک عنوان کرد: تیم ما در دوره قبل در رده نهم ایستاد، اما تلاش‌مان این است که بتوانیم در این دوره مقام بهتری کسب کنیم. همچنین امیدواریم با آمادگی خوب ملی‌پوشان بتوانیم در انفرادی هم موفق شویم و علاوه بر داشتن نماینده در فینال، شاهد حضور ملی‌پوشان روی سکو هم باشیم. به هر حال کشورهای مدعی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، قزاقستان و ... همگی از قاره آسیا هستند و در این رویداد نیز حضور خواهند داشت. ورزشکاران ایران نیز تمرینات خوبی را داشته‌اند و امیدوار به موفقیت آنها هستیم.

خیاطی که در دوره حضور رئیس فدراسیون نیز حضور داشت و حتی انتقاداتی را درخصوص عدم کمک به فدراسیون در آن زمان مطرح کرده بود، درباره همکاری‌اش با سرپرست فعلی گفت: ما مربیان افراد فنی هستیم و فرقی ندارد که با کدام فدراسیون همکاری کنیم. سرمربی تیم ملی هم در دوره قبلی حضور داشت. در واقع ما مربیان هیچ کاری به مسائل حاشیه‌ای نداریم و سعی‌مان بر آن است که به کمک مسئولان و ورزشکاران بتوانیم نتیجه خوبی ثبت کنیم. در حال حاضر حمید احمدی به عنوان سرپرست حضور دارد که غریبه نیست و در دوره قبلی به عنوان نایب رئیس فعالیت می‌کرد. او طی این چند ماه تلاش‌های زیادی برای ایجاد آرامش در ژیمناستیک کرده و این مسئله جای تقدیر دارد. به هر صورت امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود تا فدراسیون به ثبات مدیریت برسد.

وی در پایان تصریح کرد: ژیمناستیک رویدادهای زیادی را در پیش دارد که خوشبختانه تا الان هماهنگی‌های لازم برای حضور در آنها صورت گرفته است. امیدوارم در ماه‌های آینده نیز همین شرایط باقی بماند تا ملی‌پوشان با خیال آسوده در مسابقات قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شرکت کنند.

 

انتهای پیام/