شهرخبر

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت جوانان لبنانی

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت جوانان لبنانی

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) در اقدامی تحریک آمیز به سوی جوانان لبنانی در نزدیکی مرز جنوب لبنان تیراندازی کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که «یک گروه نیروی رژیم صهیونیستی متشکل از14سربازمستقر درمنطقه «کروم الشراقی» در مرز جنوب لبنان، به سمت جوانان در داخل خاک لبنان تیراندازی کردند. 

بر اساس گزارش ها، در تیراندازی نظامیان صهیونیست به داخل خاک لبنان هیچ کس آسیب ندید.  

دیروز(شنبه) نیز یک گشتی از نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با نقض حاکمیت و خاک لبنان از حصار امنیتی در منطقه کروم الشراقی و کروم المراح گذشتند و وارد مرز میس الجبل شد.

روز جمعه هم نظامیان صهیونیست در اقدامی تحریک‌آمیز دیگر به خطوط مرزی لبنان نزدیک شدند؛ اما ارتش لبنان آن‌ها را عقب راند و وادار به عقب‌نشینی کرد.

شبکه «المنار» گزارش داد که گروهی از نیروهای پیاده‌نظام صهیونیست در اقدامی تحریک‌آمیز پس از ورود به منطقه «کروم الشراقی» در جنوب لبنان، به‌شدت به خط آبی نزدیک شدند؛ اما پس از رو در رو شدن با نیروهای ارتش لبنان و کشیدن اسلحه به روی یکدیگر مجبور به عقب‌نشینی به پشت حصار مرزی شدند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع لبنانی چند روز پیش از تحرکات مشکوک نظامیان صهیونیست در خط مرزی با لبنان خبر داده بودند.

خبرنگار المنار گزارش داده بود که ۱۷ نظامی صهیونیست با پشتیبانی دو تانک مرکاوا صبح روز سه‌شنبه به حصار موجود در منطقه «خلة المحافر» واقع در جنوب شهرک «العدیسه» که مجهز به حسگرهای الکترونیکی است، نزدیک شده‌اند و اقدام به بازرسی اراضی اشغالی لبنان کردند.

با این حال در ادامه این گزارش اشاره شده بود که نظامیان صهیونیست یک ساعت بعد بدون نفوذ به خط آبی، منطقه را ترک کردند.

منبع: ایرنا