شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#محدوده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

وقوع واژگونی پراید در محدوده میاندشت/ یک نفر جان باخت

وقوع واژگونی پراید در محدوده میاندشت/ یک نفر جان باخت

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با اشاره به واژگونی پراید کیلومتر ۴۲ محور میامی-سبزوار، ابراز داشت: متاسفانه این حادثه منتهی به جان باختن یک نفر شد.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حدود پنج صبح امروز پانزدهم خرداد ماه سال جاری واژگونی پراید کیلومتر ۴۲ محور میامی - سبزوار اتفاق افتاد، ابراز داشت: متأسفانه این حادثه منتهی به جان باختن یک هموطن شد.

وی با بیان اینکه این حادثه سه مصدوم نیز بر جای گذاشت، افزود: مجروحان توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند که در نهایت با رها سازی مصدومان عملیات حدود ۹ صبح پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عصر روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودرو ساینا نیز در محور سبزوار به میامی به وقوع پیوست، ابراز داشت؛ سه مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات لازم پیش بیمارستان توسط آمبولانس جاده‌ای عباس آباد برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین شاهرود منتقل شدند.

محمد خانی با بیان اینکه انحراف از جاده سمند بر خورد با گاردریل کیلومتر ۱۲ محور آب سرد به ایوانکی اتفاق تلخ دیگری را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه سه مصدوم داشت که توسط پایگاه عامل ایوانکی و اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی افزود: امداد رسانی ارتفاع زدگی یک نفر به دلیل افت فشار در کوه قبله، ارتفاعات میامی دیگر حادثه‌ای بود که امدادگران هلال احمر در آن حضور داشتند.