شهر خبر

واکنش مفتی عمان به اهانت سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر اسلام

واکنش مفتی عمان به اهانت سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر اسلام

مفتی عمان در بیانیه ای اظهارات توهین آمیز سخنگوی حزب حاکم هند علیه پیامبر اکرم(ص)را محکوم کرد آنرا اهانت به همه مسلمانان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، اهانت سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر گرامی اسلام، موجی از خشم در کشورهای عربی به دنبال داشته است و در این میان مفتی سلطان نشین عمان از جمله علمایی بود که به آن واکنش نشان داد.

احمد الخلیلی مفتی عمان در بیانیه ای اظهارات توهین آمیز سخنگوی حزب حاکم هند علیه پیامبر اکرم(ص)را محکوم کرد.

بر اساس این گزارشف الخلیلی در انتقاد از این سخنان بیانیه ای در حساب توییتری خود منتشر و سخنان توهین آمیز سخنگوی حزب حاکم هند را اهانت به همه مسلمانان دانست.

وی در این بیانیه نوشت: جسارت وقیحانه سخنگوی حزب افراط گرای حاکم هند علیه رسول اسلام صلی الله علیه وسلم و همسر مطهرشان عایشه رضی الله عنها، جنگ علیه همه مسلمانان جهان است.

وی افزود: مسلمانان باید این تعدی آشکار به امت اسلام و پیامبرش(ص) را متوقف کنند. با یکی شدن امت اسلامی برای دفاع از پیامبرش و محرمات دینشان، خداون برایشان پیروزی را می نویسد و درهای خیر را به رویشان می گشاید.

گفتی است که ناوین کومار جیندال سخنگوی حزب حاکم هند پیشتر با انتشار توییت هایی به پیامبر اکرم(ص) و همسرشان عایشه اهانت کرده بود.