شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورامین

مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۵ خرداد در ورامین برگزار شد

مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۵ خرداد در ورامین برگزار شد

مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۵ خرداد در ورامین با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر یکشنبه و با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن منصوری، استاندار تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و سایر مردم و مسئولان استانی و شهرستانی راهپیمایی عظیم قیام ۱۵ خرداد مردم ورامین برگزار شد.

بر اساس این گزارش مردم ولایتمدار ورامین از کوک و نوجوان تا جوانان و کهنسالان در صفوف به هم فشرده ساعت ۱۱ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلی حرکت کردند و با مشت‌های گره کرده باری دیگر ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و این راهپیمایی با شکوه را رقم زدند.

گفتنی است که راهپیمایان ورامینی با فریادهای منسجم الله اکبر بر ایستادگی پای نظام اسلامی و تداوم راه شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ تاکید کردند و همه اقشار مردم ورامین با حضور حداکثری خود در آئین راهپیمایی ۱۵ خرداد و با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده و با آنها تجدید بیعت کردند.

 مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۵ خرداد در ورامین برگزار شد

ورامینی‌ها با به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که همیشه فرزندان این مرز و بوم در صحنه حضور داشته و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

گفتنی است که محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران این مراسم بود.

منبع: مهر