شهر خبر

منابع صهیونیست فاش کردند؛

عربستان در آستانه گشودن حریم هوایی به روی هواپیماهای اسرائیلی

عربستان در آستانه گشودن حریم هوایی به روی هواپیماهای اسرائیلی

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه فاش کردند که عربستان سعودی در آستانه گشودن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه فاش کردند که عربستان سعودی در آستانه گشودن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی است.

منابع صهیونیست اعلام کردند: اگر این تحول رخ دهد تغییر ریشه ای در نقشه ائتلافها در منطقه خاورمیانه رخ خواهد داد. روابط محرمانه غیر رسمی میان اسرائیل و عربستان از سالها قبل وجود دارد اما این گام جدید، در مسیر عادی سای گامی دیگر محسوب می شود.

این منابع افزودند: حریم هوایی عربستان تنها به روی شرکت های اسرائیلی برای پرواز به امارات و بحرین به عنوان بخشی از توافقات عادی سازی آبراهام باز است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در ازای گشودن حریم هوایی عربستان به روی هواپیماهای اسرائیلی، تل آویو هم به حاکمیت عربستان بر جزایر تیران و صنافیر با میانجی گری آمریکا چراغ سبز نشان خواهد داد.

منابع صهیونیست گزارش دادند که رایزنی ها میان ریاض، تل آویو و واشنگتن در مرحله پیشرفته ای قرار دارد اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.