شهر خبر

در دهه ولایت؛

نخستین جشنواره ملی «قصه گویی قرآنی تبیین» برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی «قصه گویی قرآنی تبیین» برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی «قصه گویی قرآنی تبیین» به همت مؤسسه قرآن و عترت صراط نور و با همکاری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مؤسسه قرآن و عترت صراط نور و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با مشارکت دانشکده علوم قرآنی مشهد، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و بالغ بر ۱۰ دستگاه اجرایی دیگر نخستین جشنواره ملی «قصه گویی قرآنی تبیین» برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه تمامی رده‌های سنی بوده و تا مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد. همچنین اختتامیه آن در دهه ولایت، تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مشهد مقدس، مؤسسه قرآن و عترت صراط نور واقع شده و علاقمندان می‌توانند قصه‌های خود را در قالب فایل‌های ویدئویی و یا صوتی با حداقل ۳ و حداکثر ۶ دقیقه و حجم تقریبی ۳۰ مگابایت با محوریت کتاب‌های «قرآن کریم»، «قصه های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی آذریزدی، مجموعه آثار کلر ژوبرت، کتاب هدیه‌های آسمانی مدارس و قصه‌های شفاهی بزرگترها ارسال نمایند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره ۰۹۱۵۹۸۴۵۳۴۶و آیدی @tabeen۰۱ در تمامی پیام رسان ها اقدام نمایند.