شهر خبر

مسئولین چوکا بخواهند، می‌مانم/ قهرمان ماندن سخت‌تر از قهرمانی است

مسئولین چوکا بخواهند، می‌مانم/ قهرمان ماندن سخت‌تر از قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش گفت: اگر شرایط فراهم باشد در این تیم خواهم ماند.

حسن اشجاری، سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درباره وضعیت خود در چوکا و صعود به لیگ دسته اول اظهار داشت: من از نیم فصل دوم به چوکا اضافه شدم. سرانجام کار خوشایند بود وتیم توانست به سطح بالاتر صعود کند که به نظرم اتفاقی خوب است. از این تیم ستاره‌ای معرفی خواهد شد؟ این تیم را من نبسته بودم و بازیکنانش را من انتخاب نکرده بودم اما در آن بازیکنانی که تجربه لیگ یک و دو داشتند، ‌حاضر بودند که بین آن‌ها آینده چند نفری را روشن می‌بینم. صعود چوکا کاری جمعی بود نه فردی اما در این تیم بازیکنان خوبی حضور دارند.

وی درباره آینده مربیگری خود گفت: فعلا در قدم اول توانستم با افتخار چوکا را به سطح دوم هدایت کنم. حالا یک فینال پیش رو داریم و پس از آن درباره ادامه همکاری تصمیم می‌گیریم. اگر شرایط فراهم باشد در این تیم خواهم ماند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره قهرمانی استقلال عنوان کرد: یک قهرمانی بسیار خوب را شاهد بودیم. وقتی شما 30 هفته را بدون شکست پشت سر می‌گذارید یعنی قطعا یک تفکر فنی پشت ماجرا وجود دارد. شاید برخی از منتقدین از سبک بازی انتقاد می‌کردند اما شما نمی‌توانید در لیگ همه بازی‌ها را درخشان و زیبا ببرید. مهم‌ترین قسمت ماجرا را مدیریت مجموعه می‌دانم که آرامش را به این تیم تزریق کرد. این آرامش را سال‌های گذشته در تیم ندیده بودیم و شخص آجورلو در این قهرمانی به اندازه کادر فنی و بازیکنان تاثیر داشت. کار استقلال البته برای تکرار قهرمانی سخت است و قهرمان ماندن سخت‌تر از قهرمانی خواهد بود. برنامه آینده استقلال؟ هواداران استقلال به دنبال دومین قهرمانی هستند و امیدوارم مدیریت بتواند با فراهم کردن شرایط، آرزوی هواداران را برآورده کند.

اشجاری با تمجید از بازیکنان استقلال درباره انتخاب یک ستاره بین بازیکنان تیم گفت: حسین‌زاده امسال حسابی درخشید و آینده‌اش را بسیار روشن می‌بینم. قطعا او امسال ستاره و پدیده استقلال است. درباره جناح چپ که خودم روزی در آن بازی می‌کردم هم باید بگویم سلمانی و جلالی بازیکنان بسیار خوبی هستند اما ستاره بی‌چون و چرای فوتبال در سمت چپ امید نورافکن است. با تمجید از سلمانی بابت گل‌های مهم و 3 امتیازی‌اش.

وی در پایان درباره ضعف‌های استقلال که نیاز به ترمیم دارد هم افزود: استقلال در جناحین نیاز به تقویت دارد و همین‌طور در نوک پیکان خط حمله. در قلب خط دفاعی هم احتمالا این تیم بازیکن می‌‌خواهد زیرا شنیده‌ام از بین مرادمند و یزدانی تنها یک نفر می‌تواند به تیم اضافه شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام