شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جامعه روحانیت#روحانیت مبارز

عضو جامعه روحانیت مبارز : باید به شبهات مطرح شده از سوی از سوی دشمنان و برخی دوستان ناآگاه ، پاسخ دهیم

عضو جامعه روحانیت مبارز : باید به شبهات مطرح شده از سوی  از سوی دشمنان و برخی دوستان ناآگاه ، پاسخ دهیم

ایسنا نوشت : اکرمی گفت: امروز سوالات، شبهات و ابهامات متنوعی درباره انقلاب اسلامی، دوران جنگ و دیگر مسائل از سوی دشمنان و برخی دوستان ناآگاه مطرح می‌شود که باید با درایت و حوصله به آن‌ها پاسخ دهیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی با اشاره به جایگاه اندیشه امام راحل در تصمیم‌گیری‌های امروز مسئولان اظهار کرد: آنچه در این زمینه لازم بود را می‌توان در بیانات رهبری انقلاب به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی یافت که اگر مسئولان به همین سخنان توجه کافی نشان دهند و آن را در انجام امور و تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان به کار بندند، امیدواری بیشتری نسبت به عنایت لازم داشتن در این زمینه، ایجاد می‌شود.

وی افزود: در مکتب اسلام شناخت و معرفت نسبت به همه امور از اهمیتی والایی برخوردار است و حتی در زمینه معنویات و اصول دین نیز تاکید بر شناخت و آگاهی و سپس پیروی است. از این منظر کسانی که خود را پیرو انقلاب و معتقد به جمهوری اسلامی می‌دانند هم لازم است شناخت و آگاهی خود از اندیشه‌ها و نظرات رهبران انقلاب را افزایش دهند و اگر چنین عمل شود دیگر شاهد شکل‌گیری بحث‌هایی همچون انحراف از اهداف انقلاب و فاصله‌گیری مسئولان از آرمان‌های نظام نخواهیم بود.

اکرمی با تاکید بر این‌که «شناخت آموزه‌های امام راحل می‌تواند در عرصه عمل به نتایج مطلوبی منجر شود»، اظهار کرد: امام راحل نه تنها در عرصه نظریه‌پردازی و اندیشه‌پروری توفیقاتی به همراه داشت بلکه این فرصت را یافت تا این اندیشه‌ها و نظریات را در عالم واقع نیز اجرایی کند، بنابراین توجه و شناخت کافی از آموزهای ایشان حتماً تاثیراتی مطلوب در نتایج عملکرد مسئولان و مجریان امور خواهد داشت.

اکرمی: باید با درایت و حوصله به شبهات و ابهامات درباره انقلاب پاسخ دهیم

بیشتر بخوانید :

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به لزوم پاسخگویی به شبهات انقلاب، گفت: امروز سوالات، شبهات و ابهامات متنوعی درباره انقلاب اسلامی، دوران جنگ و دیگر مسائل از سوی دشمنان و برخی دوستان ناآگاه مطرح می‌شود که باید آنها را بشنویم و با درایت و حوصله به آن‌ها پاسخ دهیم. البته واضح است که این توضیحات برای افراد منصف کارآیی دارد و به فهم بهتر آنان کمک می‌کند وگرنه آنانی که مغرض و مریضند، هر توضیح و پاسخی که بشنوند را نخواهند پذیرفت.

220