شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خرم‌آباد#جمعه#نیجریه#امام جمعه

امام جمعه خرم‌آباد : یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده که معجزه امام است

امام جمعه خرم‌آباد : یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده که معجزه امام است

فارس نوشت: آیت‌الله میرعمادی گفت: امام تحول ایجاد کرد جوانان را از کاباره ها به میدان جنگ و جنگ آورد به طوری که در جبهه برای شهادت گریه می کردند.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج اظهار کرد:کاری که امام انجام داد قابل مقایسه با اقدامات علما و مراجع گذشته نبوده است.

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان گفت: هر چند مجتهدین و روحانیون کارهای بزرگی انجام دادند اما امام کاری کرد که قابل مقایسه با هیچ یک از علمای گذشته نیست اما با انقلاب خود اسلام ناب و مکتب اهل بیت را زنده کرد و به دنیا نشان داد در دورانی که شرق و غرب دین را افیون توده‌ها معرفی کرده‌اند اما دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.

میرعمادی افزود: امام مکتب اهل بیت را در دنیا معرفی کرد امروز در کشوری نیست که مکتب اهل بیت زنده نباشد یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده که معجزه امام است.

وی گفت: رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را با دست خالی سرنگون کرد رژیمی که ژاندارم منطقه بود امام شرق و غرب را به زانو درآورد و ابهت آمریکا و اسرائیل را درهم شکست.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام به مردم ایران رشد داد در هیچ دوره ای چنین مردم رشد پیدا نکردند امروز ملت ایران بزرگ و رشید شده رشد علمی امروز ایران در جهان بی نظیر است.

امام جمعه خرم‌آباد : یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده که معجزه امام است

میرعمادی افزود: کجای دنیا در شرایطی که کشور در گرانی و تحریم به سر می‌برد اصلاحات اقتصادی شروع می شود آیت الله رئیسی با همه وجود پای کار آمد و آبروی خود را به میدان گذاشت اما عده ای جیغ می کشند مگر نه اینکه خودشان بودند که می گفتند اقتصاد نیاز به اصلاح دارد، هر چند ضعفهایی وجود دارد اما نباید انصاف را زیر پا بگذارند.

وی در ادامه گفت: امام تحول ایجاد کرد جوانان را از کاباره ها به میدان جنگ و جنگ آورد به طوری که در جبهه برای شهادت گریه می کردند.

میرعمادی افزود: همین آمریکا از ملت ما حق توحش می گرفت و مردم ایران را به باغ وحش تشبیه می کرد که باید برای اداره آن حق توحش بگیرند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از کسانی که برای مذاکره با آمریکا نقل در دهان می گذارند گفت: راه نجات کشور مذاکره با آمریکا نیست.

۲۱۲۳۱