شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#امارات#مذاکره

نماینده ویژه مدیرعامل استقلال به امارات رفت / سرمربی قهرمان آسیا گزینه اول نیمکت آبی‌ها

نماینده ویژه مدیرعامل استقلال به امارات رفت / سرمربی قهرمان آسیا گزینه اول نیمکت آبی‌ها

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال نماینده ویژه خود را برای مذاکره با پنج مربی برای هدایت نیمکت این تیم به امارات فرستاده است.

به گزارش ایرنا، هیات‌مدیره استقلال پس از خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال و اطمینان از برنگشتن او به ایران، با درخواست استعفای او موافقت کرده و تصمیم جدیدی برای نیمکت آبی‌ها گرفتند.  

از این رو نماینده ویژه و تام‌الاختیار مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال به امارات سفر کرده و پنج گزینه برای سرمربیگری این تیم در نظر دارد.  

از روز گذشته مذاکرات با این مربیان که سابقه حضور در تیم‌های قطری و اماراتی را دارند، شروع شده و باشگاه استقلال منتظر دریافت برنامه‌های آن‌ها است. گفته می‌شود گزینه‌ اصلی، سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارد.  

با این حساب گزینه اول هدایت استقلال مربی خارجی است و مدیرعامل این باشگاه قصد ندارد با مربیان ایرانی برای فصل آینده مذاکره داشته باشد. البته این موضوع بستگی به روند مذاکرات آبی‌ها با مربیان خارجی است.    

در صورتی که روند مذاکرات به گونه ای پیش برود که زمان برای استقلال از دست برود او به گزینه داخلی فکر خواهد کرد چون بازیکنانی که مد نظر استقلال هستند اعلام کرده اند تا زمانی که سرمربی جدید مشخص نشود قرارداد همکاری نخواهد بست.

گزینه دیگری که این روزها نام او مطرح شده، آندره‌ا استراماچونی است که پیش از این سابقه هدایت استقلال را نیز داشته است.

استراماچونی با استقلال یک پرونده حقوقی دارد که در این پرونده وی یک میلیون ۴۰۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد و باشگاه استقلال به استرا پیشنهاد داده است، در سال دومی که از استقلال شکایت کرده است صرف نظر کند و پول سال اول را بگیرد تا در مورد قرارداد با اوصحبت شود. البته با توجه به خصوصیات اخلاقی استراماچونی، به نظر می‌رسد که این مذاکرات به بن بست بخورد.  

این پرسش برای بسیاری مطرح شده و آن اینکه هیات مدیره باشگاه استقلال چرا با رفتن مجیدی که تیم را به قهرمانی رسانده و از خود رکورد بی نظیر برجای گذاشته موافقت کرده است؟ که باید گفت: تلاش مدیران استقلال ظرف ۷۲ ساعت گذشته برای متقاعد کرد فرهاد نتیجه نداده و آنان مطمئن شدند که مجیدی تحت هیج شرایطی راضی بازگشت نیست و نخواستند با سرمربی تیمشان وارد چالش بشوند.