شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#قطر

«انگلیس آماده‌تر است»

اظهارنظر ۴ بازیکن تیم ملی در اردوی قطر/ بازی تدارکاتی می‌خواهیم

اظهارنظر ۴ بازیکن تیم ملی در اردوی قطر/ بازی تدارکاتی می‌خواهیم

امیر عابدزاده، علیرضا بیرانوند، مهدی مهدی پور و مهدی ترابی چهار ملی پوش ایران درباره شرایط این تیم در اردوی قطر صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در کشور قطر در جریان است.

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران درباره ارزیابی اش از این اردو گفت: این طولانی‌ترین اردوی قبل از جام جهانی است و باید نهایت استفاده را ببریم. مسئولان دارند تلاش می‌کنند بازی‌های تدارکاتی برگزار کنیم. ان شاءالله همه دست به دست هم بدهیم و متحد باشیم تا لحظات بسیار خوبی در جام جهانی رقم بزنیم. باید نهایت استفاده را از این اردو ببریم.

وی افزود: اکثر تیم‌های خوب جهان مثل انگلیس بهتر از جام‌های جهانی هستند چون جام جهانی در پاییز و زمستان برگزار می‌شود و تیم‌ها در اوج هستند و بازیکنان خستگی پایان سال مثل دوره‌های قبل جام جهانی را ندارند. ما هم باید به فکر باشیم.

مهدی مهدی پور هافبک تیم ملی هم گفت: شرایط خوبی داریم. تیم با قدرت کارش را می‌کند. امیدوارم یکی، دو بازی خوب داشته باشیم تا برای جام جهانی آماده‌تر بشویم.

مهدی ترابی وینگر تیم ملی با بیان اینکه این تیم شرایط خوبی در قطر دارد، تصریح کرد: امیدوارم شرایط بهتر هم بشود و بازی‌های خوبی برگزار کنیم. تمرکزمان روی تمرینات است. به بازی تدارکاتی نیاز داریم و اگر بازی برگزار نکنیم از رقبا عقب می‌افتیم.

علیرضا بیرانوند دیگر دروازه بان تیم ملی هم گفت: کمپ خیلی خوبی را در قطر در اختیارمان گذاشته‌اند. امیدوارم از این فیفادی به نحو احسن استفاده کنیم. تیم ما دارد به تدریج کامل می‌شود. تنها نگرانی ما این است که بازی دوستانه در نظر نگرفته‌اند. امیدوارم بتوانیم دو یا سه بازی تدارکاتی انجام بدهیم. نزدیک جام جهانی هستیم و این یکی از مهمترین فیفادی های قبل از جام جهانی است.