پس از پایان سخنرانی مقام معظم رهبری، زائران و شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل باسر دادن شعار "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" ضمن ترک حرم مطهر ارادتشان را به بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.

پس از پایان سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، زائران وداعی جانانه همراه با شعارهای انقلابی داشتند.

مردم در هنگام خروج از حرم شعار دادند: «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».

همزمان با خروج زائران از حرم امام راحل، سرود سلام فرمانده از بلندگوها پخش می شود و زائران نیز این سرود را همنوایی می کنند.

همه به عشق ولایت آمده اند


بسیاری از مردم پس از پایان مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اظهار می‌دارند که فقط به عشق ولایت و دفاع از آرمان های امام راحل در این مراسم شرکت کرده اند.

علی امیری که با دو فرزند خردسال خود درا این مراسم شرکت کرده، گفت: ما از پدران و مادران خود یاد گرفته ایم و ما هم به فرزندان خود یاد می دهیم که تنها راه سعادت دنیا و آخرت حرکت در مسیر ولایت است.

وی افزود: گرما و سرما برای ما فرقی ندارد؛ همین که صدای رهبرمان را بشنویم، برایمان کفایت می‌کند.

ام البنین مرادی یکی دیگر از افراد شرکت کننده در این مراسم هم گفت: اگر امروز به ندای رهبرمان گوش کنیم می توانیم بر دشمن پیروز شویم.

وی که بر روی ویلچیر به سخنان رهبر انقلاب گوش می کرد، افزود: تا جان در بدن داریم از اسلام و انقلاب و رهبر دفاع می کنیم و می گوییم «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.»

پایان بخش مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) / پخش سرود «سلام فرمانده» از بلندگوها