شهر خبر

نابغه تنیس همدان ۲ مدال برنز مسابقات آسیای میانه را کسب کرد

نابغه تنیس همدان ۲ مدال برنز مسابقات آسیای میانه را کسب کرد

همدان- ایرنا- سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان گفت: "شیما صفایی" نابغه تنیس روی میز این استان موفق به کسب ۲ مدال برنز از مسابقات دختران کشورهای آسیای میانه شد.

علیرضا صفی زاده روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور بهترین ورزشکاران رده سنی جوانان از کشورهای آسیای میانه در شهر آلماتی برگزار شد و صفایی در انفرادی و تیمی ۲ نشان برنز را کسب کرد.

به گفته وی ، در بخش تیمی شیما صفایی در ترکیب تیم ملی کشورمان با برتری مقابل تیم ملی کشور قرقیزستان به نشان برنز دست یافت.

سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان افزود: در مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیای میانه تیم ملی جوانان دختر تنیس روی میز ایران در مصاف با ازبکستان ۳ بر ۱ متقبل شکست شد و از صعود به فینال مسابقات بازماند و صفایی تنها پیروزی ایران مقابل ازبکستان را کسب کرد.

صفی زاده خاطرنشان کرد: همچنین در بخش انفرادی نیز صفایی با وجود شایستگی مقابل حریف قزاقستانی تن به شکست داد و به نشان برنز رسید.

وی افزود: این ورزشکار همدانی در بخش انفرادی و در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با حساب ۳ بر صفر از سد قرقیزستان گذشت، سپس ۳ بر ۱ نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت، اما در عین شایستگی در مرحله نیمه نهایی ۳ بر ۲ در مقابل حریف سرسخت قزاقستان بازی رو واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.