شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دانشگاه آزاد#اندرویدی#مجموعه

ساخت دستگاه "رگ‌یاب" موبایلی توسط فناوران دانشگاه آزاد

ساخت دستگاه "رگ‌یاب" موبایلی توسط فناوران دانشگاه آزاد

مدیرعامل یک مجموعه فناور در حاشیه رویداد فناورانه گام دوم گفت: ما دستگاه "رگ‌یابی" را ساخته‌ایم که به موبایل‌های اندرویدی وصل می‌شود و کار شناسایی رگ‌ها را انجام می‌دهد!

"مارال باباعلی" مدیرعامل یک شرکت فناور در مرکز رشد در حاشیه رویداد فناورانه گام دوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: اعضای این شرکت دانش‌بنیان یک تیم مهندسی و پزشکی از دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات است که دستگاه "رگ‌یاب‌" را تولید کرده‌ایم که این دستگاه در سه مدل اختراع و تولید شده است.

وی گفت: یکی از این مدل‌ها برای نخستین بار در جهان تولید شده است که به موبایل‌های اندرویدی وصل می‌شود و کار شناسایی رگ‌ها را انجام می‌دهد ضمن آنکه این "رگ‌یاب "کوچکترین رگ‌یاب موجود در جهان است.

مدیرعامل این مجموعه فناور گفت: این دستگاه نمونه خارجی در جهان ندارد و قیمت آن 2.8 میلیون تومان است. این دستگاه به پرستاران، پزشکان و آزمایشگاه‌ها کمک می‌کند تا رگ‌ها را راحت‌تر شناسایی کنند و تزریق برای بیماران به راحتی انجام شود.

باباعلی تصریح کرد: عمل شناسایی رگ‌ها در بیماران دارای اضافه‌وزن، نوزادان و بیماران سرطانی سخت است و این دستگاه کمک ویژه‌ای به پرستاران می‌کند تا عمل شناسایی رگ‌ها را به سهولت و به سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

انتهای پیام/