شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیمه#سراسر کشور

کسب و کارهای کشاورزی و دامپروی در راستای اشتغال‌آفرینی حمایت می‌شود

کسب و کارهای کشاورزی و دامپروی در راستای اشتغال‌آفرینی حمایت می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: از کسب و کارهای کشاورزی و دامپروری در سراسر کشور با رویکرد اشتغال‌آفرینی حمایت می‌کنیم.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «بیت‌الله برقراری» در همایش مدیران بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، بگفت: یکی از ویژگی‌های این صندوق حمایت از دامپروری، کشاورزی و خدمات‌دهی به اقشار خاص آن است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: نگاه‌ها اگر تغییر کند و حرکت شرکت‌ها با شاخص‌های انقلابی، پاکدستی، مردمی بودن و اقدام جهادی همراه شود پیشرفت به دست می‌آید و اقدام جهادی به معنای تلاش شبانه‌روزی است.

برقراری گفت: دیگر ویژگی متفاوت این صندوق در حوزه سرمایه‌گذاری است که علاوه بر حفظ سرمایه مردم و خرید سهام‌های سودده، سهام‌های حمایتی از کشاورزان و عشایر خریداری شده و یا از طریق بیمه‌های صندوق از این اقشار و کسب و کارشان که کشاورزی و دامپروری است، حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق اسناد ابلاغی وزارت مردم برنامه راهبردی تدوین شده تا صندوق به ثبات رسیده و در طولانی مدت بتواند از جامعه هدف خود حمایت کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یکی از لازمه‌های پیشرفت را شناخت صندوق‌ها از یکدیگر و هم‌افزایی بیشتر دانست و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را دارای ظرفیت بالایی معرفی کرد که با نگاه هم‌افزایانه و تأمین نقدینگی صندوق می‌توان به ثبات آن کمک و اقدامات بزرگی انجام داد.