شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#سعید

سعید راد: دو بازی را برنده می‌شدیم، قهرمان بودیم/ تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی با کیفیت نیاز دارد

سعید راد: دو بازی را برنده می‌شدیم، قهرمان بودیم/ تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی با کیفیت نیاز دارد

پیشکسوت سینما و تلویزیون ابراز امیدواری کرد که با برگزاری چند بازی خوب و اردوهای منظم برای تیم ملی این تیم بتواند در جام جهانی از آبرو و اعتبار فوتبال ایران به خوبی دفاع کند.

سعید راد که یکی از معدود تماشاگران دیدار پرسپولیس برابر فجرسپاسی در هفته پایانی لیگ برتر در استادیوم آزادی بود، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد نمایش پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل شرایط و نمایش خوبی داشت و می توانست دوباره قهرمانی را به دست آورد. تیم در این فصل دو تساوی را برای حریفانش داشت که باید در آن بازی ها به پیروزی می رسید و اگر این اتفاق رخ داده بود، معادلات این فصل را به سود خود تغییر می داد و می توانست در این فصل هم قهرمانی دیگری را به دست آورد.

وی در ادامه در خصوص شرایط کلی لیگ برتر در دوره بیست و یکم تاکید کرد: امسال در مجموع لیگ خوب و پویایی داشتیم و تیم ها به خوبی در طول فصل جنگیدند. نقطه تاریک لیگ امسال عصبانیت هایی بود که در اکثر بازی ها از بیشتر تیم ها اعم از بازیکنان و مربیان شاهد بودیم و این مسئله آرامش را از فوتبال گرفته بود.

سعید راد که در استادیوم خالی از هوادار تماشاگر دیدار پایانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم بود، در مورد غیبت هواداران در اکثر بازی های این فصل به خبرنگار برنا گفت: فوتبال بدون تماشاگر و هوادار دیدنی نیست و اصلا هیجان ندارد. وقتی استادیوم خالی باشد هیجان و انرژی از سکوها به تیم ها نمی رسد و باعث می شود بازی ها اکثرا سرد و کسل کننده باشد.

این هنرمند پرسپولیسی در پایان این گفت وگو اشاره ای هم به شرایط حال حاضر تیم ملی در فاصله چند ماه باقی مانده تا آغاز جام جهانی داشت و در این مورد تصریح کرد: تیم ملی ما مهره های خوب و کارآمدی دارد. به نظرم در حال حاضر مهمترین مسئله برای تیم ملی برگزاری اردوهای مفید و دیدارهای دوستانه و تدارکاتی مطلوب و با کیفیت است تا تیم با آمادگی فنی و روحی – روانی خوبی برای حضور در بازی های رسمی مان در قطر آماده شود. به هرحال این تیم نماینده ای از فوتبال ایران است و عرق و آبروی ما در سطح دنیا محسوب می شود و امیدوارم شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد شود تا بچه ها بتوانند در قطر از اعتبار و حیثیت فوتبال ایران در سطح جهان به خوبی دفاع کنند. 

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام