شهر خبر

محل تمرین تیم ملی تغییر کرد/ تاکید اسکوچیچ برای بازی دوستانه در قطر، خروج ممنوع

محل تمرین تیم ملی تغییر کرد/ تاکید اسکوچیچ برای بازی دوستانه در قطر، خروج ممنوع

تهران- ایرنا- سرپرست دپارتمان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال با اعلام تغییر زمین تمرینی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از فردا در زمینی تمرین خواهیم کرد که مخصوص تیم‌های راه یافته به جام‌جهانی است و اسکوچیچ به دنبال آن است تا در دوحه دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال ایران مهیا شود.

به گزارش ایرنا، محمدجواد پاینده در پایان تمرین تیم ملی فوتبال ایران که زمین باشگاه السد برگزار شد، تاکید کرد: این زمین شرایط خوب و مطلوبی داشت اما به دلیل فاصله زمانی تا هتل محل اسکان تیم قرار شد تمرینات از فردا به زمین دیگری منتقل شود که آن زمین مخصوص تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی است.

وی ادامه داد: تمرینات در شرایطی برگزار می‌شود که بازیکنان در هوای مناسب به زمین بروند و برای همین مساله ساعت ۱۹ را در نظر گفتیم، مسئولان تیم و فدراسیون همچنان در تلاش برای مهیا شدن دیدارهای تدارکاتی هستند، البته ابتدا قرار بر این بود ابتدا بازی دوم تیم ملی که باید در روزهای پایانی فیفادی یعنی حوالی۲۴ خرداد انجام شود، قطعی و سپس حریف تدارکاتی تیم ملی در بازی اول مشخص شود. هنوز هیچ تیمی قطعی نشده اما انشالله خبرهای خوشی در روزهای آینده اعلام می‌شود چراکه روند مذاکرات خوب است.

سرپرست دپارتمان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال یادآور شد: با اضافه شدن سردار آزمون و مهدی مهدی‌پور، تمرین امشب تیم ملی با ۲۹ بازیکن برگزار شد و ابوالفضل جلالی هم فردا به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌سود.

او در واکنش به این سوال که صحبت از تیم آفریقای جنوبی نیز مطرح شده، گفت: شرایط این دیدار برای ما مانند بازی با اروگوئه بود و طبق نظر اسکوچیچ تیم ملی نباید فاصله زیادی را تا این کشور طی کند. با این شرایط سفر تیم ملی و خروج از قطر منتفی است و اسکوچیچ اعتقاد دارد در قطر ماندن بهتر از اتفاقات دیگر است و باید همین جا دیدارهای دوستانه مهیا شود.

پاینده ادامه داد: با کشورهای الجزایر، کنگو و کامرون هم صحبت‌هایی انجام شده و با توجه به اینکه قرار است تیم الجزایر به دوحه سفر کند، مذاکرات با این تیم نسبت به دو کشور دیگر جدی‌تر شده و یکی از گزینه‌های اصلی است. چند کشور دیگر هم در حال رایزنی است. 

وی در مورد اینکه عنوان شده ایران برای بازی با قطر هم برنامه‌ریزی کرده بود گفت: این مساله نبود چراکه قطر برای حضور در اسپانیا برنامه خود را از قبل چیده بود.