شهر خبر

رئیس ائتلاف فتح:

جمهوری اسلامی بهترین میراث امام خمینی (ره) و سنگر مقاومت است

جمهوری اسلامی بهترین میراث امام خمینی (ره) و سنگر مقاومت است

«هادی العامری» در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، جمهوری اسلامی را بهترین میراث از بهترین شخصیت در برابر استکبار و سنگر مقاومت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح عراق در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد که امام خمینی (ره) به عنوان بهترین شخصیت، پس از خود جمهوری اسلامی را به عنوان بهترین میراث برای بهترین امت بر جای گذاشت که به پناهگاهی جهانی برای عاشقان عدالت، کرامت و آزادی تبدیل شده است‌.

العامری افزود: امروز همزمان با سالگرد ارتحال امام بزرگوار، جمهوری اسلامی به جبهه جهانی در برابر استکبار و قطب اندیشه و تمدن و سنگر مقاومت تبدیل شده که تمامی مستضعفان را به سوی خود جذب کرده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مردم عراق نزدیک‌ترین ملت‌ها به این رویداد مترقی (انقلاب اسلامی) بودند که بیش از هر جای دیگری آن را لمس کردند و بیش از هر گروه دیگری دوستدار این امام میراث دار بودند.

رئیس ائتلاف فتح در پایان پیامش خاطرنشان کرد: ما احساس می‌کنیم که روح جاودانه امام خمینی (ره) در تمامی افق‌های اسلامی در حال درخشش بوده و به دوستداران خود این گونه القا می‌کند که فرج نزدیک است.

پیش از این هیئت علمای لبنان و عضو شورای مرکزی حزب الله نیز در پیام‌هایی سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفته بودند.