شهر خبر

ترابی: منتظر اعلام دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال هستیم

ترابی: منتظر اعلام دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال هستیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت: برگزار نشدن دیدارهای دوستانه موجب می‌شود تا در راه آماده‌سازی جام‌جهانی از سایر رقبا عقب بمانیم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی مهیا شود.

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردوی دوحه قطر افزود: چند روزی است اردوی ما در دوحه آغاز شده و همه نفرات تحت نظر کادر فنی به مرور تمرینات می‌پردازند.

وی ادامه داد: وضعیت تیم و اردوی قطر خوب است و امیدوارم با اضافه شدن سایر نفرات، وضعیت هم بهتر شود. بازیکنان در حال تمرین هستند و امیدواریم هرچه زودتر شرایط برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیم هم محقق شود تا با آمادگی بیشتر در راه جام‌جهانی مهیای حضور در این رویداد شویم. 

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: تمام تمرکز ما بر روی تمرینات و انجام خواسته‌های کادر فنی معطوف است و منتظر هستیم تا وضعیت دیدارهای دوستانه تیم مشخص شود، انجام این بازی‌ها برای ما خیلی مهم است چراکه در غیر این صورت از سایر رقبا عقب مانده و این کار ما را سخت می‌کند. تمام تلاش ما این است که با آمادگی کامل راهی جام‌جهانی شویم و امیدوارم این مهم هر چه زودتر محقق شود. 

گفتنی است شاگردان اسکوچیچ در شرایطی تمرینات خود را در دوحه پیگیری می‌کنند که این تمرینات با استقبال خوب هواداران کشورمان در قطر همراه بوده است. ابوالفضل جلالی که جانشین میلاد محمدی در فهرست تیم ملی شده به همراه سردار آزمون از جمله نفراتی هستند که به جمع اردونشینان اضافه شدند. 

از سویی دیگر تارنمای جزایر اسپورت ساعتی پیش نوشت: صلاح بی‌عبود مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرده است که تیم ملی فوتبال این کشور با درخواست یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران موافقت کرده و ۲ تیم قرار است ۲۲ خرداد در دوحه قطر به مصاف یکدیگر بروند.

این تارنما ادامه داد: این بازی پس از دیدار الجزایر با تانزانیا در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا برگزار می‌شود.پیش از این قرار بود تیم ملی فوتبال ایران با کانادا و اروگوئه بازی دوستانه داشته باشد؛ اما هر ۲ دیدار لغو شد.