شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تایلند

ابراز رضایت شعبانیان از نخستین تمرین در تایلند

ابراز رضایت شعبانیان از نخستین تمرین در تایلند

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر با ابراز رضایت از نخستین تمرین تیم در ناخون پاتوم در مورد آمادگی شاگردانش قبل از شروع مسابقات، گفت: شرایط تیم خوب است و تا آغاز رقابت‌ها سه جلسه تمرین و احتمالا یک دیدار دوستانه با تیم نوجوانان تایلند خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اولین جلسه تمرینی تیم ملی نوجوانان دختر ایران پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز (جمعه ۱۳ خرداد) در سالن مدرسه والیبال ناخون پاتوم تایلند برگزار شد.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت تمرین و آمادگی بازیکنان گفت: اولین جلسه تمرین را انجان دادیم که از نظر آب و هوایی خیلی سخت بود چون هم هوا بسیار شرجی است و سالن هم با پنکه خنک می‌شود. با این حال بازیکنان ما تمرین خوبی انجام دادند. شرایط آسیب دیده‌های تیم هم بهتر است.

او افزود: امروز سعی کردیم بعد از گرم کردن، تمرینات انفرادی و دریافت را انجام بدهیم. یک گیم هم در قالب دو تیم مسابقه دادیم. تا زمان رقابت‌ها حداقل سه جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت. امیدوارم برای جلسه بعدی که در سالن اصلی مسابقات برگزار می‌شود، یک بازی دوستانه با تیم تایلند داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد دیدار دوستانه با تیم تایلند قبل از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: قرار بود با تیمی از مدارس تایلند بازی کنیم اما نشد و اکنون می‌خواهیم با تیم نوجوانان این کشور بازی کنیم. البته سعی می‌کنیم ترکیب اصلی تیم را به زمین نفرستیم و تغییراتی بدهیم که دستمان رو نشود.

شعبانیان در مورد آمادگی تیم ایران برای شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوبی در تهران داشتیم. از آنجایی که سفرمان به تایلند طولانی شد و حدود ۲۰ ساعت در راه بودیم، صبح را به بازیکنان استراحت دادیم و بعد از ظهر اولین جلسه تمرینی را برگزار کردیم.

 انتهای پیام