شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حقوق کارمندان#دولت

خبر مهم درباره افزایش دوباره حقوق کارمندان | لایحه اصلاح پرداخت حقوق از دستور کار خارج شد؟

جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

سخنگوی سازمان اداری و استخدامی از متوقف شدن لایحه پیشنهادی برای اصلاح تبصره (۱۲) قانون بودجه که به دولت ارائه شده بود، خبر داده است.

حقوق - پول - اسکناس

به گزارش همشهری آنلاین، سعید صدرائیان در این رابطه به ایسنا گفت:  چندی پیش کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی دولت به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور برقراری هر چه بیشتر عدالت در پرداخت‌ها، خواستار طرح لایحه اصلاح تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در هیئت دولت شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، پیش نویس لایجه اصلاح تبصره (۱۲) مانند سایر لوایح و مصوبات به اعضای کمیسیون ارسال و مورد نظرخواهی قرار گرفت.

رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی با اشاره به اعمال تغییرات حقوقی سال جاری کارکنان در دستگاه های اجرایی گفت که به دلیل گذشت زمان و انجام برخی اصلاحات و تغییرات در ضوابط اجرایی بودجه و ضرایب حقوقی کارکنان دولت، ادامه بررسی این لایحه در کمیسیون و  هیات دولت از دستور کار خارج شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز خبری منتشر شد که بر مبنای آن اعلام شد که سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت، لایحه‌ای را تدوین و به هییئت دولت ارسال کرده است.

 اواخر اردیبهشت ماه امسال سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور موضوع اصلاح برخی احکام مربوط به حقوق و دستمزد را به دفتر هیات دولت ارسال کرده است.

بر این اساس در هفته نخست خرداد ماه نیز دفتر هیئت دولت در خصوص‌ای لایحه مذکور از وزیر کار، وزیر اقتصاد، وزیر بهداشت، وزیر دادگستری و معاون حقوقی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خواست بررسی و اعلام نظر فوری داشته است.