شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#قهرمانی پرسپولیس

رضا نورمحمدی:

کل لیگ بسیج شدند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند/ ۵ سال این تیم قهرمان شد یک نفر تبریک نگفت!

کاپیتان سابق پرسپولیس براین باور است که همه چیز در لیگ بیست و یکم علیه تیم محبوب او بوده است.

کل لیگ بسیج شدند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند/ ۵ سال این تیم قهرمان شد یک نفر تبریک نگفت!

خبرورزشی- رضا نورمحمدی با بیان این جمله، گفت: شما همین الان هم می بینید خیلی تیم ها یکی پس از دیگری به استقلال تبریک می گویند درحالی که ۵ سال پرسپولیس قهرمان شد و حتی یک تیم تبریک نگفت.

وی ادامه داد: من دوستان استقلالی زیادی دارم و احترام خاصی هم برای این رقیب خوب قائلم اما یک سئوال دارم. اگر الان بگویند از وزارت ورزش یا فدراسیون و ... به استقلال کمک شد تا قهرمان شود دوستان چه حالی پیدا می کنند؟ ۵ سال پرسپولیس قهرمان شد و هر سال هم شاهد انواع و اقسام اتهامات بودیم درحالی که این تیم دو بار در همین ۵ سال به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: مطمئن باشید تا سال های سال هم دیگر هیچ تیم ایرانی نمی تواند ۲ بار به فینال آسیا برسد اما هیچ کس به این تیم و هوادارانش احترام نگذاشت. این فصل هم دیدیم کل لیگ بسیج شدند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند.

نورمحمدی تصریح کرد: البته نمی گویم پرسپولیس ضعفی نداشت. ما گل های بچگانه و زیادی خوردیم یا اینکه مثل فصول گذشته نبودیم اما همین تیم هم پتانسیل قهرمانی داشت. شما دیدید انواع و اقسام مسائل برای این تیم پیش آمد. ازبازی در زمین بی طرف و بدون تماشاگر شدن مسابقات مهم پرسپولیس بگیرید تا اشتباهات داوری و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و تغییرات مدیریتی که به تیم لطمه زد. ما بازیکنان تأثیرگذاری از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین خوبی برای آنها پیدا کنیم. با این وجود نایب قهرمان شدیم و نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم.

نورمحمدی در پایان گفت: من درمصاحبه های قبلی خودم هم گفته بودم که باید یحیی گل محمدی حفظ شود. من با او کار کردم و می دانم مربی توانمندی است و قطعا می تواند دوباره پرسپولیس را برای قهرمانی بسازد.