یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست.

 

در ادامه این مطلب آمده است: تلویزیون فارسی‌زبان ایران اینترنشنال متعلق به آل سعود، شب گذشته در خبری مدعی مرگ مشکوک یکی از اعضای نیروی قدس سپاه شد.

پروژه خبرسازی درباره این ماجرا ابتدا مدعی ترور آقای علی اسماعیل‌زاده از کارکنان نیروی قدس سپاه شد ولی بعد از عدم استقبال افکار عمومی از این خبرسازی و باورپذیرنبودن این داستان، مدعی شد که وی به دست نیروهای خود سپاه حذف شده است.

تلویزیون اینترنشنال شب گذشته این خبر را در حالی به صورت ویژه و با عنوان خبر اختصاصی! منتشر کرد که این ماجرا حدود یک هفته قبل رخ داده و خبر آن به صورت غیررسمی در فضای مجازی نیز منتشر شده بود.

در همین رابطه یک منبع آگاه نیز با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست.

 آقای علی اسماعیل‌زاده هفته قبل از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط کرد و جان باخت. علت این فوت، به تایید مراجع رسیدگی‌کننده از جمله پزشکی قانونی نیز رسیده است.