شهر خبر

عزت‌اللهی: با تمرکز و آرامش تمرینات را در قطر دنبال می‌کنیم

عزت‌اللهی: با تمرکز و آرامش تمرینات را در قطر دنبال می‌کنیم

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از لغو دیدار دوستانه با کانادا، شرایط دستخوش تغییر و تحول شد اما تمرکز خودمان را حفظ کرده و با آرامش کار را دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سعید عزت‌اللهی پس از برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه قطر افزود: اولین تمرین تیم ملی در شرایطی برگزار شد که خوشبختانه همه نفرات در سلامتی کامل هستند و تمرینات هم به خوبی دنبال می‌شود. 

وی ادامه داد: منتظر هستیم با رایزنی‌های فدراسیون حداقل ۲ دیدار دوستانه را اینجا برگزار کنیم تا از این اردو بهترین بهره را ببریم. واقعیت این است که پس از لغو دیدار ایران و کانادا به دلیل فشارهای سیاسی، کمی اوضاع دستخوش تغییر و تحول شد اما تمرکز خودمان را حفظ کرده و با آرامش کار را دنبال می‌کنیم. شرایط بدنی و ذهنی خودمان را در حد مطلوب قرار می‌دهیم تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

عزت اللهی عنوان کرد: مردم دعا کنند و مسئولان دست به دست هم دهند تا بهترین تدارکات را داشته باشیم تا آن تیم ملی که همه انتظار دارند برای جام جهانی آماده شوند.

گفتنی است شاگردان اسکوچیچ شب گذشته تمرین سبک و شادابی را در دمای ٢٩ درجه سانتیگراد و شرایط مساعد آب و هوایی در زمین تمرینی باشگاه السد برگزار کردند. تعدادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران نیز شاهد تمرین ملی‌پوشان در نخستین روز اردوی دوحه بودند و بازیکنان تیم ملی را در این تمرین مورد تشویق قرار دادند.

ابوالفضل جلالی که جانشین میلاد محمدی در فهرست تیم ملی شده است پس از صدور روادید به جمع ملی‌پوشان در دوحه ملحق می‌شود. «سردار آزمون» نیز که به دلیل فوت یکی از نزدیکانش راهی گنبد شده بود، به جمع شاگردان اسکوچیچ ملحق شد.

مسوولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا زمینه برگزاری یک یا ۲ دیدار تدارکاتی را هم در اردوی دوحه فراهم کنند.